• Lady o Lufsen

    Känner du igen mig?

    Själv tycker jag att det dyker upp nya brudar här hela tiden- eller i alla fall nya nick...

    Besökte helt apropå en tråd där en brud utbrast:
    "Hej Lady o Lufsen, jag känner igen ditt nick!"

    Så nu är jag nyfiken på vem känner igen mig och varför och vilka känner jag igen?

    Har ni lust att vara med?

  • Svar på tråden Känner du igen mig?
  • Fru Cinderella

    Min blivande är rädd för hur jag ska må efter bröllopet den dagen man inser att man inte kan hänga här längre.. fast det kan ju dröja fleeeera år innan man behöver gå avvänjningskursen..hmm.. undrar om den heter familjeliv!

  • Fru Henax

    Vissa nick känner jag igen för att de är flitiga skribenter.
    Men de flesta som jag känner igen är nog de som har något "annorlunda" nick, som sticker ut mer än t.ex. 050422.
    Så det är nog mera nickets ovanlighet jag känner igen än hur personligheten bakom verkar vara.
    Ehh, hajar nån vad jag försöker säga!!?

  • Fru Cinderella

    Fru Henax

    (Som jag för örvigt inte känner igen ;) )

    Jag hajar!

  • Karis Annelie

    jo det e klart det är lättare att komma ihåg ovanliga nick :)

  • Fru Cinderella

    Svamla brukar fungera.. i alla fall om man svamlar till någon som brukar svamla själv, då brukar man kunna utvinna ord ur svamligheten som vanliga dödliga inte ser..

  • Fru Henax

    _Cinderella_! Har jag månne funnit en själsfrände i dig??

  • Labidochromis

    Karis Annelie jag känner igen dig absolut LESS IS MORE

    _Cinderella_ HAHAHA...den avvänjningskursen lär jag gå på också!

    kentfantast : min pojke skakar också på huvudet men då påminner jag honom om hur länge han kan surfa efter ett "nytt innovativt sätt att skapa nån ny cool feature för hemsidor". Då brukar han förstå

  • kentfantast

    Jag känner f.ö igen Fru Henax och tror mig ha stött på Anneli nånstans. Nu är det lunchdags tjejer! ÄNTLIGEN!

Svar på tråden Känner du igen mig?