• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

    Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

    2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

    December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

    2008
    Januari
    12/1 Mysan98

    Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

    Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

    Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

    Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

    Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

    Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

    ~Norrsken~: Jag vill också använda mitt nya namn på resan helst. Annars måste jag köpa ett pass i mitt gamla namn och sen ett i mitt nya. Inte så smart kanske.

  • MrsNyberg2B

    Jenny_Åland - Vi tänkte göra som ni, med resan. Först någon liten avslappningsweekend av något slag, som vi betalar själva, och sen en längre resa frampå sommaren.

    Det är roligt, då har man något att planera efter festen. När det är slut kanske någon annan ska gifta sig, eller - om inte annat - så fyller kompisgänget 30 året därpå, så då blir det ytterligare fest!

    Bebisen har anlänt! Klockan 02.57 i natt. 3600någonting gram. Jättemys! Så jobbar jag varenda dag sön-tors nästa vecka, då tycker iaf jag att jag är väl värd några lediga dagar över påsken. Finns väl några påsklediga studenter som kan jobba, hoppas jag! Fast annars tänker jag åka och titta på underverket iaf!

  • MrsNyberg2B

    Förresten hittade jag drömskorna idag. SÅ FANNS DE INTE I SVART!! Självklart. MEN de var helt underbara, lagom låg klack och rundad tå, så man slipper få så ont i fötterna. *gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh*

  • vårbrud2008

    MrsNyberg2B
    Hur ser skorna ut då?

    Idag har det faktiskt varit en bra dag på jobbet. Det var ett tag sen jag kände så, så kanske det vänder nu???

    Tyvärr var det värre innan jag kom till jobbet. Väl nere på dagis pratade jag med fröknarna och nu tror de att sonen är antingen allergisk mot gluten eller laktos för de trycker att han bajsar för mycket (ca 2-3 gånger om dan på dagis).
    Visst bajsar han mycket (i genomsnitt 5 gånger per dag), men han är aldrig lös i magen och inte mager så jag tror inte på deras teorier. De sa också att han var väldigt röd i rumpan men det är han ofta när de glömmer att byta blöja på honom vilket händer ofta.
    Lovade att ringa BVC och kolla upp det men sen sa kollegerna på jobbet att det var bara trams för att de inte vill ha mer koll på sonen och byta blöjor ofta.
    Ja, vad ska man tro???????

    Ringde en kompis och frågade hur hennes sons blöjor var eftersom han nu fått diagnosen laktosallergi och de var inte alls som min sons och dessutom bytte hon mellan 10-15 blöjor om dagen.

    Inte nog med det så undrade hon om jag hade haft roligt i Helsingborg i helgen. Jag blev så paff eftersom jag inte talat om att jag varit där så jag undrade hur hon visste det och då visade det sig att min son hade "ringt" hennes mamma på min mobil 1h och 15 min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hjälp, vill inte se den räkningen!!!

  • Pumpkin

    Wiii, är så glad! Gjorde övningsprov för Högskoleprovet nyss, visserligen förkortat, men jag klarade 6 av 7 uppgifter på både DTK och NOG

  • Brud 2008

    Grattis Norrsken! Hoppas att det går bra på det riktiga också :) Ska du börja plugga?

  • Pumpkin

    MrsNyberg:
    Vad var det för skor då?

    vårbrud:
    Skönt att det känns bättre!
    Det kanske skulle kunna vara en idé att gå till BVC ändå och kolla, det kan ju inte skada iaf? Och är han inte allergisk så kan du ju säga åt fröknarna att sköta sitt jobb bara

  • MrsNyberg2B

    vårbrud - Skönt med en bättre dag på jobbet!
    Skorna var vita, med rundad tå, så var det ett spänne över foten där det man "spänner fast" i var lite tjockare. Klacken var ganska bred och kanske 3 cm hög. Färgen var vit lackfärg, ungefär. (Väldigt rörigt, jag vet, men jag försöker iaf..) Om någon vet något skomärke som heter någonting med Sthlm så är jag tacksam!!

  • madlin

    Va duktiga nu är som sparat undan såpass allihopa, en annan har knappt sparat undan nånting alls! Får nog ligga i ordentligt nu så man hinner upp i de summor man tänkt sig allt komma att kosta. *gulp*

    Väldigt tur för oss som inte ska åka på bröllopsresa först förräns mot höst o vinterkanten 2008 - då har man iallafall någon månad på sig o spara en slant till - för själva resan.

  • Pumpkin

    Brud 2008:
    Tack Är så nöjd, det är de två delarna jag har mest problem med och nu verkar det äntligen som att mitt huvud fungerar som det ska

    Ja, nästa år hade jag tänkt söka program, men till hösten blir det nog en kurs från det programmet, bara för att känna av lite

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare