• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Gerda

    Cheers

    Jag går alltid vilse här i Oslo... även om det är jätte nära. Kartan jag följde för att komma dit hade inte beräknat nybyggen överallt så jag fick luska ut andra gångvägar o hamnade helt fel... Å hem så gick jag helt fel igen... så jag har nog gått 1 mil extra idag vilket inte mina fogar eg. klarar av... skit ont nu

    Ja, Ergon var jätte skön! Fast som du säger, det beror nog på hur stort barn ni har! De flesta på träffen som hade Ergo bar upp till 3 år med Ergon, några sa att om barnen inte blev tyngre kunde de tänka sig bära ännu längre. Låter bra i mina öron... :D kanske inte behöver ha vagn i framtiden när L är i den åldern o kan gå, men blir trött så kan man bara slänga upp henne på ryggen.

    Vi blir kanske Ergo mammor ihop då :D Ostället för ego-mammor ;)

  • Hej baberiba

    Gerda

    De får väl säga till dig när det är byggen på G.De kan ju inte bara börja bygga de måste tänka på dig:o att du är ny i Oslo:D

    Stackars fogarna och dig:( hoppas du mår bättre snart igen:)

    Ja bättre att vara Ergo mammor än Ego mammor:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Tjingeling!

    Tack för gratulationerna

  • Gerda

    hemlis

    Blev du firad "onklig" som de säger här i norge? Vad fick du för presenter?!?!?!?! :D :D :D :D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Gerda
    Ja det var onklig firande... iaf mitt husband firade mig
    Ska ha lite kalas till helgen för familjen.

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Varsågod;) :D

    Vad fick du av husbandet? lite rajraj i sovrummet eller:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Fiiiiiiiina ni var på kortet....L ser busig ut:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 7