• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberiba

    tadaaaaaaaaaaaaa cheers är här:D men hej på dig jalfen;) hoppas att hemlisen hälsade till dig från mig när ni träffades;) annars ska hon få med mig att göra :?

  • Gerda

    jalf

    stackars lilla! sliter ut sig så mamma kan få städa! Hoppas du har glass hemma till henne Eller massa choklad?

    Så mysigt att träffa hemlis o kramas o inte göra NÅT. Härligt! Vi har nog eg. inte heller gjort nåt i helgen Bara ätit alldeles för lite kakor kom jag på igår, för jag fick abstinens.... eller är det tvärtom? för mkt kakor? näääää!

    Louisa älskar sin ko på babygymmet, den säger muuuuu när hon rör leksakerna och spelar musik. Så hon o kon har en massa hemlisar från mig o A redan! busungen! Fast roligast är när ko inte pratar på ett tag, hon blir - arg :D :D :D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Jag förstår L att hon och ko har hemlisar för er:D:D:D:D:D:D:D det hade jag oxå haft om jag hade varit ert barn:D

  • jalf

    Cheers:

    HEEEEEEEEEEEEJ! :D:D Jo, klart att hon hälsade från dig! Hann ju knappt krama om henne innan hon hälsar från Cheers. ;)

    Gerda:

    Min lilla hade oxå en mobil med djur som snurrade o spelade musik och det var kossan som hon älskade!! Konstigt... små barn älskar kossor. Men svart-vitt är det första de ser tydligt har jag hört.

  • Hej baberiba

    jalfen

    :p trevligt:p men jag tvivlar liiiiiiiiiite på att det var så:o
    :D:D:D:D:D:D:D:D men tror det gör jag:D:D:D

    För er info så har jag skaffat en vit fleecefilt med svart tryck på...det är tryck av hundtassar superfinfilt till vår lilla skrutt....när han/hon nu kommer till oss:o
    :)

  • Gerda

    jalf - va kul :) kossa kossa hihi :)

    cheers, så du shoppar ibland till ert? BRA!

    Nu ska jag få behandling för fogarna... bajs på er brudar :D *otroligt barnsligt*

  • hellokitty

    Gerda,

    Barnsligt med otroligt roligt!!

    Bajs på dig, själv!

  • jalf

    HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!! Jag är här ialla fall...:D:D Undrar var Hemlisen håller hus?

    Ska snart packa på oss kläder och handla lite mat innan vi hämtar lillasyster. Nu längtar vi efter henne, så hon får sluta tidigt på dagis idag. :D

    Jag har fått lite gjort idag. Städat=dammsugit överallt, inkl soffan. Det var välbehövligt under alla sittdynor osv. Sedan har vi precis fikat på Morotskakan. Hemlisen skulle tagit med hem till Husbandet, men hon glömde den. Så nu är vi mätta o goa. ;)

Svar på tråden Oups lite snabb... 7