Oups lite snabb... 7
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Luddes mormor passar honom.... Vad skulle jag göra utan min kära mor?
Hennes väninna hade sagt till henne att" Skäm nu inte bort, tösabiten..."
Men hon smälter ju också varje gång hon ser Ludde så det är svårt att inte skämma bort honom....OCH MIG!! Jag är ju sååååå sööööt....
Skönt att få mat på bordet och allt tvättat och städat....
Men skulle ju gärna också vara hemma med dom och inte behöva sitta här och ruttna på joppet.....
hmmmm...vad gör jag för att rädda världen. Typ nada.
Jag går iaf till jobbet från busshållplatsen nu och ber inte dom på jobbet hämta mig. Tar typ en haövtimme och det är världens backar.
Förra veckan var det en tjej som skulle hit på intervju. Dom frågade henne hur det hade gått att komma hit. "Jo, det gick bra... Jag trillade bara en gång i backen!".
Bra första intryck dom får när dom ska hit på intervju.....stackarna....
Cheers... ja, jag är jtte viktig Du med
Tror du inte att det är för jobbigt att koka i vattenkokarn? Knappen åker ju upp hela tiden när vattnet kokar!
Kitty... bra mormor till L. Nu saknar jag min mamma!!! Buhuuuuu! Å så blev jag hungrig igen!
Hur går det med L, Gerda?
Sover hon fortfarande mest hela dagarna eller är hon mer vaken nu?
Ludde har nu börjat sova två ggr per dag istället för tre. Min mamma tar honom även på natten så jag får sova ut men imorse vaknade jag av hans enorma röstresurser. Han älskar att tjoa väääldigt högt och i en hög ton så man vaknar direkt.... Han kommer nog bli operasångare....
Han är inte så mycket för fysiskt arbete utan sitter mest och babblar och sjunger hela dagarna....
Kitty
Hehe, L har aldrig varit en sovarbebis. Hon sover bara om hon är ute med vagnen, annars är det bara 20 min pass x 2-3 på dagarna. Ja, hon har uselt kvällshumör då
Hon är glada piggelin hela förmiddagarna fram till 14-15 ungefär sen vänder det och hon blir mer klängig och lättare ledsen - men vaken ska hon absolut vara. Helst gå runt överallt och titta.
Pratandet är himla skoj att höra på, å när hon håller raaaak ögonkontakt och talar om ett o annat för oss. Vi nickar och säger saker tillbaka - då verkar hon nöjd haha.
Jag tror att din L verkar ha hittat den gyllenemedelvägen! Han vet hur man ska leva det glada, ljuva livet
Kitty
Klart att du är söt:p och Ludde:p förstår att din mamma skämmer bort er;)
Era små älsklingar börjar på L båda två:D har ni tänkt på det?:o
:D
Kitty
Du åker buss då räddar du världen;) värre om du hade kört bil;) ojdp men det gör juh jag:o vi har inga bussar här:o...tro jag...ehhhh eller....jo kanske en som går förbi joppet men det är redan vid 07:30 för tidigt för cheers:D:D:D:D:D
Cheers
Jo, det tänkte jag på Eller kom på
Gud vad dåligt av dig, cheers. Det är ju bara att gå upp tidigare och ta bussen så räddar du lite mer av världen...
TÄnker bara på dig själv och på att få sova längre på mornarna.....
Kitty
:D:D:D yepp det är jag det...vill sova till 07:15 sen upp och hoppa:D
Men jag kan i kompensation till detta rädda världen genom att stänga av vattnet medans jag borstar tänderna:D