• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Jag fattar inte heller ngt:o
    :D:D:D:D:D:D:D:D det var Gerda som började:D

  • Gerda

    cheers

    Lillis kommer med snodden! Orkade inte ha henne här mera!

    Hoppas sjalen kommer nästa vecka

  • Dallandra

    Gerdis
    Vi har en Hoppediz trikåsjal...står att den ska funka tills hon är 1 år men det är kanske lite optimistiskt tänkt om L redan är för tung för sin ... Moby är väl också trikå?

    cheers
    Du har fullt upp med att lära dig ditt nya jobb ser jag :D:D

  • Gerda

    Dallis

    Det står det om Moby med, men trikåsjalarna är elastiska och ger inte samma stöd när de blir tyngre. Tror att Moby är mjukare/böjigare än Hoppe så kanske hoppen tar fler kg? Det är upp till diug också hur stark du är.

    Har ju en ryggskada så jag måste ha det stabilt när jag bär också, därför byter vi nu. Hade kunnat ha henne bara hemma till hon är 7kg säkert, men jag vill gärna gå på stan och länge med henne.

  • Hej baberiba

    Dallis

    :D:D:D:D:D yepp:D

    Jag satt med min kollega igår i 205 timme sen sa han att vi var klara:o...ehhh...vaddå?? han ska lära mig under 12 dagar:o men han tyckte vi var klara:o jag fattar noll:o eller så har jag fattat allt redan:D:D:D

  • Dallandra

    Gerda
    Precis vad jag tänkt, att kunna ha henne i sjalen när man är ute och rör sig också. Jag får väl helt enkelt känna hur det känns när hon blir tyngre. Hyr nog sjalen någon månad till i alla fall så får jag se sedan hur det känns.
    Är väldigt glad att vi skaffade sjal, vad låst jag hade varit annars :o Då hade jag inte kunnat sitt här just nu :D

    cheers
    På 205 timmar borde du väl har lärt dig något ;) :D :D :D
    Men vad konstigt att han säger att ni är klara redan :o

  • Gerda

    Dallis

    Ja, det är en frihet (BT-frihet)
    Är nästan "låst" när vi inte har en sjal... grrr!

    Cheers.... håller med Dallis 205 timmar är ju jätte mkt tid!

Svar på tråden Oups lite snabb... 7