• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberiba

    Gerda

    Det vågar jag inte skriva här:o hon kanske blir arg på mig då:o och det vill jag inte:D

    Jag mailar till dig på FL.

  • Dallandra

    Här händer inte mycket ser jag.. :D:D:D

    Ja jag har ju fullt upp med vår lilla skatt nuförtiden men idag hann jag kika in en sväng och så är ingen här??!! :o :D :D

    Jaja jag får väl surfa vidare då :D

    Trevlig helg brudar!! :D :D

  • Hej baberiba

    Morrn brudar:D

    Idag börjar jag nya joppet:o ska bli spännade och kul:D men min kollega som ska läa upp mig är inte här:o bra start va´?:D

  • Gerda

    Bra start verkligen CHeers.... annars kanske vi inte sett röken av dig

    Har pillat med massa SJAL grejer i helgen. Fick min Moby såld *snyft* jätte snabbt så jag fick inte ens tid till sentimentala hej-då bärande. Den hänger nu på dörren nytvättad o fin o väntar på att skickas till en ny familj. *snyft*

    Men vi får glädjas åt en ny sjal som vi hoppas få denna vecka... annars kommer jag få väldigt ont av allt bärande. Louisa är så tung nu så vi behöver en vävd sjal.

    Kommer även att beställa en Ergo bärsele - och tänkte på dig Cheers - när ni åker till Kina och hämtar ert barn! www.ergobabycarrier.com

    Vi ska ha en sån för semestrar, värme (sambon), resor till sverige etc... fast jag lär ha sjal mest på inte så varma resor o när jag går på stan.

    Nu ropar en liten sötnos på mig!

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Tjena brudar

    Cheers
    Hoppas du får en bra dag på "nya" jobbet.

  • Dallandra

    Gerda

    Vi har också en bärsjal till lilltösen, vi har hyrt en, funderar på att köpa loss den men om hon kommer att ha "växt" ur den om några månader kanske det inte är någon idé utan istället hyra den några månader till och sedan byta ut den... hmm det tål att tänka på..
    Just nu sussar hon så sött i sjalen och mamsen får en stund över till bt och fl :D :D :D

  • Gerda

    Dallis

    Vilken sjal har ni?

    Vi hade Moby och nu har vi sålt den, Louisa är 3 månader och lite över 6kg. Hon ligger överkurvan m vikten (från mor Iguess ).

    Kan vara smart så som du tänkt - hyra lite till och senare köpa en vävd.

    Mår ni bra? Myser en massa?

    Här fick jag lingonveckan igen (fick 5 veckor efter förlossningen, orättvist) *sucka* men det förklarar L's skrik o kinkighet förra veckan och hennes 3 finnar som dök upp idag o igår

Svar på tråden Oups lite snabb... 7