• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • hellokitty

    tillbaka!

    Men vad roligt att du blivit erbjuden nytt jopp med löneförhöjning och allt!! du får vara stenhård imorgon när ni diskuterar lönen.

    Vi har en samsungsmalis hemma i sovrummet. med inbyggd box. Men vi är faktiskt inte så nöjda med den. Sambon har försökt ställa in förgerna i ett halvår, typ, men alla ser antingen brända ut eller som om dom är sjösjuka....

  • hellokitty

    Nja.... här är det så bra det kan bli, Hemlisen! Önskar att jag fortfarande låg i solen med en bira i handen men men....inget varar för evigt...

    Lite pruttig också men annars är allt bra..

  • Gerda

    cheers

    Svärfar har en samsung smalis m digibox i, de är nöjda :)

    Kitty

    Du är väl inte tjock?!?!?!? Du är väl snygg po fräsch nu när du legat på playan och slappat!

    Hur länge var ni i Thailand o tog ni med egen bilbarnstol? Är sååååå sugen nu när du skrev att det gick så bra så bra så... frågan är bara om vi ha cash till långresa *grrrrr*

  • hellokitty

    Gerda,

    visste du inte att man blir tjock när man är i thailand?

    För det första så har dom så god öl och sedan ska vi inte prata om maten!! Sedan får man inte så mycket motion när man ligger som en klubbad säl på stranden eller vid poolen.

    Lär väl få mer motion nästa gång vi åker dit men en vilde på ett och ett halvt år som springer överallt!

    Vi hade inte med bilstol men vi åkte bil en gång när vi var där. Tog en taxi till shoppingcentret fram och tillbaka.. Men dom har blivit lite dyrare nu... 120 sek för att åka fram och tillbaka plus att han väntade på oss där i två timmar.. aj aj...

  • hellokitty

    shit! Hon är så förbannat söt, er tjej!!

    nu vet du vad du har att se fram emot cheers! Visst är dom gudomliga, dom små snedögda?

  • Gerda

    kitty

    Aha... jivvlar vad dyrt med taxi ;) Hihi... Antog att man kunde bli smygg o fräsch där som när vi var i Peking mitt i vintern. Hade så brått med att hinna m shopping och massa nyttig med god mat s jag gick ner i vikt haha...

    Då vet jag att så sker inte i thailand :D

    (Kanske ni inte bara har en 1,5 åring med er?!) :D

  • Hej baberiba

    Kitty

    Jag ska vara en stenhård förhandlare imon:D:D:D:D:D:D

    Hemlisen

    Det du;).....kan bara säga att det blir tufft i sänghalmen:p :D:D:D:D:D:D:D:D:D ASG** behöver faktiskt inte göra ngt alls...:D

    Jag börjar nya joppet den 19:e då är det inskolning i 13 dagar:D:D:D:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Jisses vilken god bäbis du har...akta så jag inte hämtar henne:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 7