• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • hellokitty

    äntligen!!

    Började känna mig lite övergiven här....

    hur mår du?

  • Hej baberiba

    Kitty

    Tadaaaaaaaaaaaaa..:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D vilken sorti jag gjorde va?? eller var det du...äsch vad vet jag en bortkommen smålänning:D:D:D:D

    Gerda

    Vi ska shoppa TV idag:D och gissa vad:o det blir en Samsung smalis en såndär snygg en som jag vill ha:p
    :D:D:D:D:D:D:D:D men utan digibox i....vi sätter en digibox jämte på väggen, hur det nu ska gå till:o men det är husbandet som sköter det...bara jag får en smalis tv och det är en samsung:D så :[er jag i vilket:D:D:D:D:D:D

  • Hej baberiba

    Kitty

    Jag har blivit erbjuden ett nygg quligare jopp äm det jag har idag....och utan att jag ens har sökt det:D men de såg min potential att klara av det så jag fick joppet om jag ville ha det. Jag tackade ja utan att veta lönen:o den får jag vet imon på mötet;) de sa att det är lönehöjning på G iochmed det nya joppet men det kanske snackar om 50 öre eller nåt:o
    :D:D:D:D:D:D:D jajaja vi får se vad det blir men jag nöjjer mig inte med vad som helst då får det vara och jag joppar kvar på min plats:D och BT:a:D:D:D:D:D

    Blir nog kanske sämre tid med att BT och FL:a:( men jag ska titta in det looooooovar jag:D men nu i början blir det inget alls då jag ska lära mig allt på 13dagar:o
    :D

  • hellokitty

    oj oj oj!

    Grattis!!

    jkag skriver mer om en stund.

    ska gå och ! nee..skoja bara...

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Cheers
    Grattis! Vad mutade du P med då för att får plattisen
    Ska du börja nya joppet redan nu, det var väl inte förrän 19:e

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Kitty
    Här är allt som vanligt Själv?

Svar på tråden Oups lite snabb... 7