• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberiba

    Dallis

    Men vad säger du:o vad trist:(....men du har inte mkt annat att gå på än det dem säger.....men det låter konstigt...

  • Hej baberiba

    och inte för att jag kan såna här saker......men jag tror att jag kan:D:D:D:D

  • Dallandra

    cheers
    Gillade inte läkaren jag fick... men jag får ju tro på hennes ord.. på fredag ska jag börja gå på överburenhetskontroll på förlossningen i alla fall...

    cheers = allvetare :D :D

  • Hej baberiba

    Dallis

    Kanske bättre om du hade haft mig som läkare:D:D:D:D:D jag hade tagit väl hand om dig;)

  • Dallandra

    cheers
    Det hade nog varit jättebra, du med dina gedigna läkarkunskaper ;):D :D Men jag hade ju alla gånger gillat dig mycket bättre än den "snorkiga" läkaren jag fick idag ;) :D :D

    Pratade just med min bm, hon sa att jag skulle ta det för vad det är... har en tid hos henne i morgon bitti, hon vill kolla så jag inte åkt på havandeskapsförgiftning...

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Nämen Dallie vad säger du fy va trist, vi som verkligen trodde du var på G nu
    Grrrr -läkare

  • Dallandra

    Den läkaren hamnar i skamvrån... tyckte hon var snorkig och förklarade inget mer än att det var minsann inget fostervatten utan urin. Undersköteskan som var med förklarade hur det kunde vara i slutet av graviditeten...
    Men jag är ändå skeptisk till att det var urin med tanke på allt kisseriande innan
    Men det var som min bm sa, att det lär visa sig om det är en hinna som brustit...

  • Gerda

    Dallis

    Tråkigt med läkaren! Skickar Lillian till läkaren för att läxa upp henne!

    Ja, det är väl bara att vänta o se då om läkaren hade rätt eller inte. Håller tummarna för att du ska slippa överburenhetskontroll iaf - baby KOM!

  • Hej baberiba

    Dallis

    Jag lovar dig att du skulle älska mig:p
    :D:D:D:D:D:D:D ASG*

    Skönt att du får träffa en "riktig" bm idag;)
    :D:D:D:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 7