• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Gerda

    cheers

    Tisdag:
    Urgod pastakycklingsoppa, revbensspjäll

    Onsdag:
    Igår morse blev det bacon och ägg och hembakat bröd (midjan försvinner, vi passade på att synda tillsammans)

    Lax, sås och potatis (var tvungna att dämpa ångesten)

    Semlor, choklad glass

    Idag:
    Mamma håller på med sin frukostblandning (nyttigt o fiberrikt, inget syndanade till frulle idag inte)
    Men hon ska visst baka mig blueberryscones snart

    Paella blir det senare idag...

    :D :D :D :D :D

    Snart har jag stor gravidmage igen, men med bara mat!

  • Dallandra

    cheers
    jag har väldigt tråkigt på dagarna.. sitter mest vid datorn eller vid tv:n, lagar lite mat... orkar ju inte göra så mycket nu, är väldigt tung och otymplig och ryggen och höfterna börjar värka för minsta lilla....
    Så jag sover länge för att korta ner dagen :D

    Gerdis
    Sicken god mat du får, lyllos :D :D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Är de sant att du får så god mat:o vad avis jag blir;) eller skojjar du på mig:D

  • Hej baberiba

    Dallis

    Vad jobbigt att ha så ont i rygg osv...Hoppas att bebis behagar att titta ut snart:)

  • Dallandra

    cheers
    Ja nu är det verkligen tungt och jobbigt... men jag är ju rätt framtung så det är ju inte så konstigt att ryggen protesterar :D
    Halsbrännan är inte heller att leka med, den lär jag absolut inte sakna :D
    Ska bli skönt att kunna äta vad man vill utan att få halsbränna och att kunna röra sig igen när bebben behagat komma ut :)

  • Dallandra

    Här var det väldigt lungt idag...
    har ni druckit för mycket skumpa??!! :D :D :D

  • drea

    Hej hopp!
    Här är det som vanligt... kaos är granne med gud Ha ha ha

    önskar det vore sommarlov snart.

    Ledsen att jag aldrig har tid att hänga här med er...

  • Hej baberiba

    Dallis

    Har lite att stå i har blivit erbjuden ett nytt jopp som jag har tackat JA till:D så det är mkt att göra nu för jag börjar den 19/2...:o det är på samma företag men jag ska byta organisation inom företaget men ska jobba som en mer avancerad säljare:D fär bättre lön:p men vet inte vad den blir, men jag har tackat JA ändå:D men de har sagt att den ska bli högre än vad jag har idag, men det kan innebära 50öre högre:D:D:D:D:D:D jag litar på dem och är det skambud de kommer med så lär de få höra det:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 7