• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Gerda

    Dallis

    Vila på du! Det är spännande nu... att se när din bebbe vill ut!

    Min somnade om efter att ha snurrat runt i vår säng några varv... bara väntar på att hon ska vakna och komma på att hon skulle ätit typp NU. Hon hatar att missa måltider

  • Dallandra

    Gerdis
    Haha kan tänka mig gallskriket när hon upptäcker att hon missat en måltid :D

    Hur gammal är hon nu?

  • Gerda

    Dallis

    Hon blev 2 månader den 22/1!
    Stora tjejen Hon var rätt glad när hon vaknade men när hon fick syn på tutten skrek hon högt och började hugga som en pitbull efter den... Då tvekar man liiiiite till amningen haha....

  • Dallandra

    Gerdis
    Oj vad tiden går fort, redan två månader :o

    Stackars tutte, tur hon inte har några tänder än :D

    Trevlig helg tjejer!! :) :D

  • jalf

    God morgon!!
    Det var länge sedan jag skrev, men numera är man en hårt arbetande, studerande och tillfälligt ensamstående tvåbarnsmamma, så tid och ork har inte funnits. :D:D:D Men idag är minstingen sjuk så vi är hemma och kurerar oss.

    Allt bra med er här??

  • Hej baberiba

    Men halloj jalfen:D

    Det var en stund sen:D

    Asså ensamstående tillfälligt:o var är husbandet:o

  • jalf

    Husbandet är i LA i 2 veckor, fast nu är det knappt en vecka kvar. Tack o lov!! :D

    Hur är det med Cheers? Hur går det med adoptionen??

  • Gerda

    Morgon tjejer!

    Har suttit o fäst pärlor på dekoren till korten nu på morgon... men nu vill L leka lite :D

    Härligt med LA, vad gör han där Jalf? Hoppas han köper hem nåt romantiskt och gott till dig!!!

    Morning Cheers! :D

  • jalf

    Gerda: Han är på träningläger. :D
    Jodå något romantiskt och gott blir det säkert. Vet att han har handlat mysbyxor och parfym! :D:D:D:D:D
    Vad för kort gör du?

Svar på tråden Oups lite snabb... 7