• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hemligt ( fast inte längre)

    Gerda
    Helt lovely

    Cheers
    Varmare breddgrader typ Thailand eller

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Vi vill dit men vi spara dagarna till Kina så det blir nog en resa på en vecka till en av kanarieholmarna antingen till GranCanaraia Puerto de Mogán en liten pittoresk by norr om PuertoRico ska vara väääldigt romantiskt där och fint och inte en miljon turister men det är dyrt att åka dit:o

    Eller så funderar vi på Fuerteventura "Jandiá".....Vår resetjej på Resia håller på att leta resor till oss. Hon skulle även ta med Egypten...

    Men vi har Thailand i huvét oxå:D få se vad det blir.

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Cheers
    Låter härligt, men är inte kanarieholmarna rätt dyrt
    Borde vara billigare att åka till Egypten... Fast det är klart har ni en personlig resesäljare så fixar hon säkert nåt bra

  • Gerda

    Tack tjejer för komplimangerna om Louisa :) Å så är det bara att slå mig när jag bara pratar om henne... men hon är ju såååå bedåååååårande!

    Dallis
    Min kompis som skulle ha fött nu på fredag 26/1 fick barn förra torsdagen! så nu är det bara du o din bebbe kvar på min nedräkningskalender! En annan kompis ska inte föda förrän i juni/juli så jag orkar inte räkna ner där riktigt ännu annat än månaderna

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Jo det är dyrare på Kanarieholmarna men jag åker hellre dit än Egypten. Men inget är omöjligt:D få se vad det blir.

  • Dallandra

    Gerdis
    Hon är ju hur söt som helst din lilla prinsessa
    Åhh nu längtar jag ännu mer efter vår bebbe!!
    Man skulle ju kunna tro att den vill ut för den sparkar och slåss rejält nu och "klagar" på minskat utrymme .. men jag kommer väl att gå över tiden... bara att inse att bebben kommer när den är redo

  • Gerda

    Dallis

    Ja, tror oxå att det är den som bestämmer och inte en massa teer, spring i trappor etc. Åh, vd jag längtar att få läsa inlägg fr dig att du gosar bebbe hemma!!!! :D

  • Dallandra

    Godmorgon brudar :D :D
    I dag var jag först här :D
    Kunde inte sova, värk i höften, så det var väl lika bra att gå upp... får sova middag sedan :D :D

    Gerdis
    Nä jag tror inte heller på s.k "färdknäppar" med färsk ananas, myspys m.m.

    Nu är jag helt övertygad om att det blir en februaribebis (hoppas jag har fel, vill ha bebbe nu) och att det är en pojke.

Svar på tråden Oups lite snabb... 7