• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Dallandra

    cheers
    Nä inte ska du väl skicka hit packade Lilian och Marko när jag är höggravid och knappt orkar med mig själv :o :D :D :D

    Jag tänker inte släppa in dem, de får stå ute i kylan :D :D

  • Hej baberiba

    Men Dallis de är redan på väg till dig:o
    :D

    Gerda
    Jag tänkte mest på L och Mexx inte på dig:D

  • Dallandra

    cheers
    De står här utanför nu och skrålar och skriker att de vill på charter och dricka pina colada :D Lilian har kort tajt kjol, behöver jag säga att det inte är grant :D :D

  • Hej baberiba

    Dallis
    :D:D:D:D:D hon måste frysa sin skrynkliga rum*a av sig:D:D:D om du inte vill ha dem där så sätt dem på ett flyg till Afrika:D Hur mår Marko nu i sitt ben?:o

  • Dallandra

    cheers
    Tror att Lilian är för full för att frysa :D :D marko vinglar runt på sina kryckor och viftar med dem och har sig, bäst att hålla sig ur vägen så man inte får sig en smäll :D :D

    Jag satte dem på tåget till Gbg, där finns Oldsbeach (bar med sand och solljus inomhus) så jag hoppas att det blir nöjda med det ett litet tag :D :D

  • Hej baberiba

    Dallis

    MEN vad bra så slapp vi dem ett tag framöver:D:D:D har du tänkt på att de kanske är inlggade här under ngt namn:D det kanske är Hemlisen för hon är inte här så ofta.....:D himla lägligt att Lillan var hos dig idag och Hemlisen är inte här idag:o
    :D hmmmmm.....mysko8)
    :D:D:D:D:D:D:D:D

  • Gerda

    :D :D :D :D :D :D :D

    Dallis! Nu är det inte långt kvar!!! Såååå spännande, tycker nästan du ska ha datorn med dig till BB och skriva till oss!!! :D

    Cheers... :D :D :D :D :D

  • Dallandra

    cheers
    Jag hoppas de stannar där lääänge!!! :D :D :D
    Hmmm det kanske ligger något i det, märkligt sammanträffande... på med spionglasögonen :D :D

    Gerdis
    Nu är det verkligen en lååång väntan, vill bara att det ska köra igång så att vi får vår bebis o man vet att allt har gått bra...
    Hehe ska försöka för ner datorn i bbväskan så kan jag hålla er underrättade under förlossningen :D :D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Tjenixen
    Hohoo, nä du cheers det är bara vanliga jag här
    Är så upptagen nuförtiden så jag hinner knappt med mig själv... Alla ska tydligen greja hemma nu Iof jätte bra för affärerna men trist för jag hinner inte oupsa så mycket då

    Hur har ni det? Inga nyheter

  • Hej baberiba

    Men se så lägligt Hemlisen tittade in:o hmmmm undrar om Lillian har kommit till hotellet och sitter och surfar nu då:o
    :D:D:D hmmmmmmmmm....fniss....:D

    Läge´t med en sån här brutta då? förutom att det är mkt att göra?

Svar på tråden Oups lite snabb... 7