• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Dallandra

    cheers
    Håller med Gerda, man ska inte vänta med allt till sista minuten. Vi har också varit sena och det har varit lite stressigt med inköpen. Klart att du ska få boa ordentligt Rätt som det är får ni barnbesked och då gäller det att allt är klart...

    Vad är Lundmyrfilt?

  • Gerda

    Dallis

    www.babyshop.se/system/search/product.asp

    Å så en matchande filt, ursnygg och gosig - med en liten ficka på en hörnet som dekor med fint dikt på.

    Vi fick overallen o filten som nyföddpresent från L's farmor, tur det... hade inte betalat 700kr för en overall som anv. nån månad bara... Men SOM jag dreglade över overallen (filten tänkte vi köpa)... som tur är skvallrade blivande svägerskan

  • Dallandra

    Gerda

    Vilka mysiga saker till bebben, overallen ser ju jättegosig ut
    Man blir ju helt sjuk av att titta runt på allt fint som finns till bebben

  • Hej baberiba

    Dallis

    Bra att du håller med mig nu ska jag minsann shoppa loss:D och gillar inte husbandet det så säger jag att du och gerdis har sagt att jag ska göra det:D:D:D

  • Dallandra

    cheers
    Säg till husbandet att Gerdis och Dallis vet vad de pratar om

    Nu ska jag gå på jakt efter mat, magen skriker av hunger :-8

  • Hej baberiba

    Dallis

    Ja jag säger att det är ni som säger åt mig att jag måste börja shoppa loss nu:D:D:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Såg att overallen finns i stl 80 så nu kan jag shoppa den oxå:D:D:D oftast är Kina bebisarna i stl 68-74-80:D

  • Gerda

    Cheers

    SHOPPA LOSS NU!

    (Så kan du med gott samvete skylla på oss )

    Dallis,
    Åh, det där med matjakt är inte lätt! Komma på saker att äta som är gott, nyttigt och mättande är lite svårt när man vill äta heeeela tiden!

    Ja visst finns det så mkt fint! Vi har fått så mkt kläder - flera uppsättningar i alla storlekar till 68... så det känns som om alla vi älskar berövat mig shoppingmöjligheten av babykläder Jag menar storlek 74 ser mer ut som barnkläder o inte bebbe

  • Hej baberiba

    Gerda

    Ska "tigga" av min mamma och pappa vad vi (JAG) vill ha - inte vad BÄBIS vill ha:D:D:D:D:D:D:D

  • Gerda

    Bra om man skriver klart innan man postar

    Jo, vi har bara en massa ROOOOOOOSAAAAAAAAA hemma nu ända till hon blir en 6 månader

    Superfina saker, men jag hade nog inte klätt henne i så mkt rosa... Utan även andra cooooooooola färger... Allt är babyrosa nu Men men....

Svar på tråden Oups lite snabb... 7