• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberiba

    Gerda

    Risken är nog stor att h*n kommer att gallskrika när h*n kommer till oss. Inget kul att se på blekfisar med råttfärgat hår och blå ögon som pratar konstigt;)

  • Gerda

    cheers
    Ja, jisses det blir verkligen en stor omställning för er och bebis! Men ni kommer att klara er galant!

    Vi såg många adoptionsföräldrar och deras barn när vi var i Peking Lyckligare ansikten fanns inte! Å så på vårt flyg var det två par med ubersöta kinabarn och de var sååå duktiga barnen på flyget. Kring året var det ena och det andra lite yngre tror jag.

  • Hej baberiba

    Gerda

    Jag hoppas att vi reder ut det:o
    :D:D åhhhh vad jag längtar:D

    Idag ska jag beställa Spöket Laban påslakan till spjälsängen + spjälskyddet i Laban + lekmattan:D tycker du att jag är galen:o eller är det ok att handla detta nu:o

  • Dallandra

    Tjabba, tjena, hallå :D :D :D

    Här är en till som överlevde stormen :D Det blåste rejält och vi såg en hel del träd falla om kull runt omkring oss men vårat hus ligger ganska skyddat och alla ledningar runtomkring är nedgrävda som tur är
    Min föräldrar hade det ännu blåsigare hos sig, de bor ju vid kusten i Bohuslän

    cheers
    Jag tycker inte alls du är galen som handlar till bebben, det är väl inte så konstigt att du vill göra det i väntan på den lill*

  • Hej baberiba

    Dallis

    Jag har precis beställt Laban saker nu:D 1367:- får jag pröjsa i v5:D det blev lekmattan den är såååå fin...Om H*n inte vill leka på den så får den fungerar som matta:D köpte spjälskyddet och påslakan i grått, kommer att bli såååå fint:p

  • Hej baberiba

    Dallis

    Skönt att ni har överlevt stormen:D jä**ans vad det blåste....nu är det en storm till på väg:o

  • Dallandra

    cheers
    Det var ju billigt för allt det Labangrejer är ju svindyra, har du fyndat?
    Mattan har jag inte sett men lakanen och spjälskyddet är finfint

  • Hej baberiba

    Dallis

    Nä:o det är vanliga priser här i en lokal affär:
    Laban påslakan till spjälsäng 369:-
    Spjälskydd 499:-
    Lekmattan 499:-

    Här ser du lekmattan, bara scrolla ner lite:

    www.rattstart.se/

  • Gerda

    cheers

    Tycker inte att du är ett dugg galen, det här är ju din graviditetstid ju! Du har lika mkt behov att boa och dona ju!

    Å så var det verkligen bra priser på allt det där!!!

Svar på tråden Oups lite snabb... 7