• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Bra med muskler så du orkar med husbandet i sänghalmen;).p
    :D:D:D:D

  • Gerda

    vad ni är kuuula tjejer

    Sitter o är lite fastlåst vid soffan... L vill sova på mig och inget annat. Jag får inte ens lägga ner henne och lägga mig brevid Självklart gör jag som hon vill *bortskämd redan*

    Så har jag Mockasin som taaaaalar med stooora ord... klockan är ju 15 snart och då är det eftermiddag och det betyder TORSTINGAR (torrfoder). Förösker övertala honom att L vaknar snart och att han överlever iaf en halvtimme till

  • blivandefruandersson08

    tjejer ursäkta mig är frånvarande långa stunder pga trött i huvudet

  • Hej baberiba

    Gerda

    :D:D:D:D:D:D vi är alltida coola8) och kuuuliga:D det vet du;)

    Hemlisen tränar muckler så hon pallar med husbandet och jag bor i småland där alla är snåla utom jag och husbandet:D:D:D när nästan alla är utan el så elar vi på för fullt:D:D:D:D:D:D:D vi kan juh inte hjälpa att de som är utan el är bönder och vill bo på vischan:D

  • Hej baberiba

    Gerda

    Klart att L ska vara bortskämd:D:D det ska vår lilla oxå bli:p
    :D

  • Hej baberiba

    Undrar eg. vad vi gör när vi har fått vår lilla höna:o vad tror ni tjejjer? vad är det första vi kommer att göra? vi känner inte varandra alls juh:o gulp...hjälp...:o

  • Gerda

    Cheers

    Jag tror att ni kommer att grååååååååta - du o husbandet alltså... er lilla kommer nog mest skratta åt er vitingar

    Skämt åsido, vet ju inte hur gammal hon/han kommer att vara när ni träffas - det är säkert ganska avgörande för mötet? Kanske titta på varandra en massa, titta titta... Får ni hålla bebis/barnet första gången ni träffas?

  • blivandefruandersson08

    Hemligt märkt du har funnit mig på svartbrud ;)

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Hörru, vi är inga bönder men vi bor på vishan
    Bara för att du bor mitt i gräddan då, men ni har faktiskt ingen damm där man kan sitta och titta ut över havet

    Gerda
    Klart hon ska vara bortskämd

  • Hej baberiba

    Gerda

    När vi åker till Kina så är vi i storstaden i 2 dagar sen reser vi till provinsen där vår lilla finns. Då på tredje dagen så får vi får lilla. Överlämnandet är ganska dramatiskt för barnet....ja för oss också för de kommer med barnet direkt och så ska vi ta hand om h*nn*/m.....Ingen "övergång bit för bit"...:o sen efter ca 30 minuter så kommer nannyn tillbaka och vi får snabbt ställa lite frågor om barnets bakgrund och matvanor sovvanor osv.....

Svar på tråden Oups lite snabb... 7