• onsdag i oktober

    Vinterbrudar i skåne som vill fika 3

    Tänk att det är dax för en tredje tråd för oss tjejer!

    Hoppas alla har tid och lust att hänga kvar.
    Vi börjar ju sakta men säkert ta oss över till den gifta sidan

    För lite översikt kommer här våra bröllopsdatum:
    Onsdag i oktober: 2006-10-04
    Chai: 2006-10-18
    brud 11/11: 2006-11-11
    Jeny: 2006-12-02
    Tårtsmulan: 2006-12-02
    GretaG: 2007-02-10
    Is brud 08: 2008-01- ?

    Då kör vi! Puffar och fluffar upp kuddarna. Tänder lite ljus och på med mysmusiken

  • Svar på tråden Vinterbrudar i skåne som vill fika 3
  • GretaG

    När kan ni fika, ni som jobbar knasigast tider får bestämma. Jag kan i princip närsom.

    Vore verkligen kul om alla kunde...

    Idag fick jag hem en 50x70 cm förstoring på en utav våra bröllopsbilder...den hänger fint på väggen inramad o allt.

    :D

  • Jeny

    Jag kan fika på kvällarna helst, efter 18. Alla dagar förrutom torsdagar, då boxas jag!

  • Elie

    Hejsan! Är också vinterbrud från Skåne. Bosatt i Trelleborg och min stora dag är nästa lördag 24/2-07. Är nya välkomna här eller är det ett troget gammal gäng? Hade varit skoj att få prata lite bröllop, omgivningen börjar nog tröttna lite... Är ju, av förklarliga anledningar tycker jag, det enda som rör sig i huvudet för tillfället!

  • onsdag i oktober

    Elie: Du är absolut välkommen. Det är ju verkligen nära för dig. Har du tid och lust att fika så häng gärna på.

    Jag kan fika efter kl.18.00:
    måndag 19/2:
    tisdag 20/2: onsdag i oktober
    onsdag 21/2:onsdag i oktober
    torsdag 22/2:
    Fredag 23/2

  • Elie

    Så trevligt. Mmmm är väldigt snart... Börjar verkligen kännas i magen. Känns som man har miljoner småsaker att fixa, men det känner ni säkert igen!

  • Jeny

    Kan vi kanske ta fikan nästa vecka istället? denna veckan är helt fullbokad för mig...

    Skriver upp dagar för nästa vecka så kan vi se

    Fika efter 18:

    mån 20/2: Jeny
    tis 21:
    ons 22: Jeny
    Tors 23:
    Fre 24: Jeny (kan frukost o lunch den dagen)

  • onsdag i oktober

    Jeny: Du skrev samma vecka som mig
    Fast ska Elie hinna med före bröllopet får det bli denna veckan. Vad säger ni?

  • GretaG

    Var och ansökte om ett nytt pass idag. Spännande på måndag nästa vecka får jag hämta ut mitt nya pass med mitt nya namn. *fniss*

    Hur lång tid tar det för vägverket att skicka nya papper???

Svar på tråden Vinterbrudar i skåne som vill fika 3