• onsdag i oktober

    Vinterbrudar i skåne som vill fika 3

    Tänk att det är dax för en tredje tråd för oss tjejer!

    Hoppas alla har tid och lust att hänga kvar.
    Vi börjar ju sakta men säkert ta oss över till den gifta sidan

    För lite översikt kommer här våra bröllopsdatum:
    Onsdag i oktober: 2006-10-04
    Chai: 2006-10-18
    brud 11/11: 2006-11-11
    Jeny: 2006-12-02
    Tårtsmulan: 2006-12-02
    GretaG: 2007-02-10
    Is brud 08: 2008-01- ?

    Då kör vi! Puffar och fluffar upp kuddarna. Tänder lite ljus och på med mysmusiken

  • Svar på tråden Vinterbrudar i skåne som vill fika 3
  • GretaG

    EN TYPISK DAG I GRETAS LIV VECKAN INNAN BRÖLLOPET

    Tänkte skriva ut omslagen till festprogrammen...jaa skrivan strular som den gjort heeeela j*vla tiden! O tålamodet mitt tryter. När jag börjar sansa mig ja DÅ händer det: SKRIVAREN RASAR!!! Det går sönder. Nånting inuti lossnar. Jo jag tackar.

    Grannens färgskrivare e långsammast i kommunen...MEN lyckan ler. Våra vänner ett par mil bort har en likadan som vår. T åker o hämtar den.
    Nu äntligen sitter jag o skriver ut omslagen...

    *håller tummarna*

  • onsdag i oktober

    18.00 vid statyn Stortorget imorgon. Bra tjejer! Jag äter gärna.

    Äntligen har de där festprogrammen skrivits ut Greta. verkar ha varit tålamodskrävande. Inte klokt att det bara är 4 dagar kvar. SHIT!!!

  • GretaG

    *gråter ögonen ur mig*

    min förlovningsring är borta!!!!! :(:(

  • GretaG

    Jag har letat två dagar efter min ring...gråtit som ett barn.

    Skrivaren gick sönder igår. Nånting lossnade i den.

    T klagar på att hans todo-list är lång.

    O så dör en snygging i Greys Anatomy...
    så jag grät ännu mer...

    Jag bad för skojs skull T kolla skrivaren...o ut från skrivaren ramlar min förlovningsring!!! Ska man gråta eller skratta??? :D

    Trodde inte att jag var så fäst vid min ring...men jag sörjde den verkligen...

    O hur sjutton hamnade den i skrivaren???!!! :D

  • onsdag i oktober

    Ojojo allt på en gång Greta men skönt att det löste sig.

    Nu närmar det sig. Ta ett djupt andetag och glöm inte att njuta tjejen. Kramar i massor.

  • GretaG

    Ja o allt samlas på hög här nu...
    floristen ringde o bad mig komma o kolla på rosorna som de speicalbeställt till mig. Rosorna skulle vara gammelrosa men de kom i fuschia...HEEELT GALET! Så nu blir det inga rosa rosor för min del. Tack o lov ringde floristen...
    Svenska kyrkan har gjort den dundertabbe (enligt mig) o bokat in ett dop kl 14 samma dag vi gifter oss och det är inte det som är problemet utan problemet är att dopgästerna ska vara i kaffehuset (det finns inget vapenrum) o ha dopmottagning där. Alltså jag o Tobbe kan inte komma till kyrkan förän 15:59. Skit kul! Vaktmästaren tyckte att vi kan sitta i en bil o vänta...JO MAN TACKAR!!!

  • cizydizy

    GretaG: Snart e det dags vännen, ta det bara lugnt så ska du se att allt blir kanon!!! Tänk att det redan e dags!!Ska bli så kul att höra allt om det sen!!!
    Kramis

Svar på tråden Vinterbrudar i skåne som vill fika 3