• onsdag i oktober

    Vinterbrudar i skåne som vill fika 3

    Tänk att det är dax för en tredje tråd för oss tjejer!

    Hoppas alla har tid och lust att hänga kvar.
    Vi börjar ju sakta men säkert ta oss över till den gifta sidan

    För lite översikt kommer här våra bröllopsdatum:
    Onsdag i oktober: 2006-10-04
    Chai: 2006-10-18
    brud 11/11: 2006-11-11
    Jeny: 2006-12-02
    Tårtsmulan: 2006-12-02
    GretaG: 2007-02-10
    Is brud 08: 2008-01- ?

    Då kör vi! Puffar och fluffar upp kuddarna. Tänder lite ljus och på med mysmusiken

  • Svar på tråden Vinterbrudar i skåne som vill fika 3
  • Is brud 08

    ja kan följa med till köpenhamn om de blir efter den 18 jan

  • GretaG

    Isbrud...skönt att du hittade hit :D

    Sista dagen på året. Oh sen är det inte längre frasen "Vi gifter oss nästa år" utan...vi gifter oss om ett par veckor...tihi..:D:D

    Tjajor, ni får ursäkta mig att jag tjatar men jag är en mycket lyrisk kvinna som behöver öva på min nya autograf...

    Gott nytt år på er tjajor...o kom ihåg:

    I love you all!!! :D

  • Is brud 08

    Vi har ju faktiskt fått ännu en brud i tråden,, även om det va länge sen hon tittade in (för visst skulle hon som gifte sig i "norrland" gifta sig på nyårsafton) kommer dock int ihåg hennes nicname

    Grattis i alla fall

  • Is brud 08

    Vi åker imorron bitti ska bli så skönt.... vi är allt lite sugna på att göra ngt busigt när vi är iväg,men jag har börjat få kalla fötter o vill int missa "mitt" vinterbröllop ja ja vi få la se... (alla papper e med packade i resväskan) men tror int det blir ngt *talar i gåtor*

  • onsdag i oktober

    Is brud 08: Hihihi ska ni vara lite busiga Det ena utesluter inte det andra vet du

  • onsdag i oktober

    God fortsättning på det nya året Hoppas ni alla hade trevligt igår. Det hade jag

    Greta- tiden bara tickar på.
    Ja, det är sant - du gifter dig i ÅR

  • tårtsmulan

    Heeeej *vinkar glatt*

    Så det är här ni håller till Har bara sett tråden som isbrud startade och tyckte det var mycket underligt att det skrevs så lite där...

Svar på tråden Vinterbrudar i skåne som vill fika 3