• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

    Idag har vi varit på privatkliniken för diskussion om hur vi ska göra. Jag ska gå ner i vikt först innan vi startar och det lär väl ta ett tag. Vi planerar att börja i slutet av april alt slutet av maj. 3 försök + 3 frysförsök. Det vore väl själva f-n om vi inte skulle bli gravida på det sättet. Eller hur???

    Äpv - OOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIII!!! Så spännande! Ojojojojoj!!!

  • Gable

    Såååå ApG - shoppingsuget slog till! Man kan aldrig få för många klänningar eller för mycket kläder!

    Janos - när landar du?

  • Gable

    Och så skiner solen i Stockholm! Kan livet bli bättre?

  • mammacatta

    Va roligt med all produktion! Å så roliga produkter sen...

  • äntligen på väg

    Gable: Din kommun verkar lite mer generös än min. Här räknas varje frysförsök som ett halvt försök. Hittills har jag gjort två vanliga försök och ett frysförsök, så lyckas vi inte nu så har vi alltså bara ett gratis frysförsök kvar.

    Men det ska inte behövas nån mer gång ju

    Skönt att ni kommer igång så fort!!!

  • janos

    Ingen sol här i norr, men det har varit -5 grader idag

    Då har du något att kämpa för nu, Gable! Frukt och grönt i stora lass.

    Jag landar kl 10.15 på lör 24/3, så jag är väl i storstan vid lunch. Jag hoppas att jag kan hinna träffa en annan kompis då oxå.
    Jag skulle behöva åka 22-tåget till E, så jag funderar på om vi kanske skulle kunna äta middag vid 16 eller 17-tiden, så att vi har tid att prata och umgås. Låter det som en plan, ska vi träffas tidigare, senare?

    Hur mår du äpv? När är det dags att testa igen?

  • Gable

    Äpv - inte generösa alls! Vi måste betala det själva.

    Om ca 1-2 år får vi komma till Landstinget och göra 2 st försök där. Vi vill inte vänta så länge så därför betalar vi för försöken. Planen är att om inte de 3+3 försöken fungerar så väntar vi tills vi får landstingsförsöken.

    Hur mår du nu? Känns allt bra?

    Janos - 16-17-tiden är helt ok för mig! Vad säger ni andra?

    Maken och jag har börjat med GI. Det är fruktansvärt massa mat man ska äta. PUH!

  • Gable

    Heeeeeeeeeeej MC! Har du och CM enats om färdsätt än?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8