• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

    Håll stortåarna vet jag!

    Janos: Där jag bor får vi tre gratisförsök. När vi har gjort detta så har vi gjort 2,5, för frysförsöket förra gången räknas som ett halvt försök. Så vi har ett frysförsök kvar "gratis".

    Nu måste jag sticka till Ikea.
    Hej, hej!

  • mammacatta

    Du har så rätt janos, man vet hur lite man vet när man får veta lite mer...

    Jag är då så lyckligt ovetande jag så OJ. Iallafall om man får tro farmor och mormor...

  • anne på grönkulla

    Nej tyvärr vet jag inget än - alltså väntar jag och låter er planera så får vi se om jag kan hoppa på! Men är jag i Stockholm så behöver jag iallafall ingenstans att sova - har ju dubbelsängen hos maken!

  • mammacatta

    En sån har jag åxå. Undrar om den är mobil...
  • anne på grönkulla

    Äpv, det låter i mina ovetande öron som ett knepigt sätt att räkna...

    Hmm, min väninna som jag åt fisk med igår sa samma sak som du janos, "du blir en fantastisk mamma" - är bara så himla osäker på hur man gör för att ungar ska bli bra människor när de blir stora...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8