• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

    Om man ska tro familjelivs beräkningar, så är det v.7

    Många veckor kvar att må dåligt

  • anne på grönkulla

    Fina bilder, janos!

    Men jag tycker synd om dig som har så jobbigt med illamående!

    Själv har jag varit ute på middag med en väninna och nyss kommit hem, lite smålullig av mycket vin (och grillad fisk).

  • janos

    Åh, vad gott med grillad fisk! Mmmmmmm

    Kan bara hålla med dig om att det är inte roligt att må illa

  • anne på grönkulla

    sådär just nu, gick ner 4 kilo de första 6 veckorna men nu står det still sen ett par veckor. Men när jag shoppade kläder häromdan fick jag gå o hämta en midnre storlek, det var trevlgit! Så det är nog eg bättre att det går långsamt, jag går ju iallafall inte upp... men lite segt är det när det står still såhär ett tag. Men det är säkert helt normalt - hade hoppats gå ner 10 kilo totalt (o då lär jag ändå ligga med ett BMI på gränsen till övervikt)

  • anne på grönkulla

    borde gå ner nästa 10 till (dvs totalt nästan 15, för att komma inom nån sorts beräknad idealviksspann...) men det tror jag är orealistiskt, då lär jag inte ha några bröst kvar. Har alltid vart kraftigt byggd så tror inte jag kan bli riktigt smal...

  • janos

    Vad duktig du är Anne! Jag är så stolt över dig. Du har allt rätt i att det är bättre i att gå ner sakta och lära för livet

    Själv hade jag bara 2,6 kg kvar till målvikt. Känns lite bittert, men jag har lärt mig lite på vägen och hoppas nu att jag inte går upp allt för mycket. Lite svårt just nu, för jag är hungrig konstant och känner att jag äter mer än jag borde. Däremot försöker jag vara duktig och äta mycket frukt och grönt

Svar på tråden Äntligen fredag del 8