• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Hilde

    Jupp Gable... de är de som är värst! Inte sjutton kommer de att få några dåliga uppförandebetyd... de är ju smarta o tysta och får andra att utföra hyssen istället.

  • Hilde

    Säger en som suttit och antecknat och studerat åtskilliga "problemklasser" ur studiesynpunkt. Det är riktigt intressant att sitta tyst i ett hörn och kolla in de små liven...

  • Rystall

    Så här skrev vi tidigare:

    Men var det inte nån som bara kunde den 16-18/3 ? Eller har jag blandat ihopa det?

    16-18/3:
    Janos (måste byta arb.pass)
    MC (ska eg på 60 årskalas men kommer om det blir)
    Rystall (Jobbar men kan säkert byta bort)

    23-25/3:
    Janos (helst)
    MC
    Rystall

  • Rystall

    Åh vad spännande Cindy!

    Jag minns när vi skickade ut inbjudningarna, det tog en vecka innan första hörde av sig och tackade för inbjudan. De flesta tackade inte ja förän sista veckan

  • anne på grönkulla

    Jag gick ju i skola utomalnds som barn - då fick man två betyg i varje ämne. Ett gällde vad man uppnått och ett hur mycket man ansträngde sig. Givet att man alls tycker att barn ska ha betyg före tonåren så tycker jag att det var ett ganska intressant system som ju speglar en mer komplicerad verklighet - vissa har ju lätt för sig och andra inte, t ex. Och då gick det att visa det.

    Men helt relevant till Hildes fråga om ordningsbetyg var det såklart inte...

  • Fru Cinderella

    Rystall

    Jo det där verkar vara rätt vanligt.. så jag lovar att inte försöka sitta fastkedjad vid telefonen hela tiden ;) ;)

  • Hilde

    Ok ja jag hade nog missat den där listan. Var helt inställd på helgen 16-18 Mars.

    16-18/3:
    Janos (måste byta arb.pass)
    MC (ska eg på 60 årskalas men kommer om det blir)
    Rystall (Jobbar men kan säkert byta bort)
    Hilde

    23-25/3:
    Janos (helst)
    MC
    Rystall
    Hilde

  • janos

    Vad spännande Cinderella! Har du några bilder på korten? *nyfiken*

    Det där med den andra helgen var bara ett litet förslag från min sida, då jag har fått lov att byta tre helger redan och det känns lite jobbigt att ansöka om ett fjärde byte

    Jag säger som Rystall, det börjar vara dags att boka biljett. När, var, hur ska vi träffas? Blir det på fre, lör eller sön, eller flera dagar? Dags att ta tag i det här om vi ska träffas (kontrollfreaket janos har talat)

Svar på tråden Äntligen fredag del 8