• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Rystall

    Åhhh Stort Grattis till er herr och fru Janos!!
    Då är det bara till att ringa till din mödravårdscentral. Där får du svar på allt du behöver veta. Du kommer att få en tid innom ett par veckor för inskrivning. Då väger dom dig och tar en del prover och ger dig information.

    Grattis än en gång!

  • mammacatta

    Å VA SKOJJIGT!!!

    Jag blir så glad för din skull, man blir ju inte mamma varje dag...

    www.slv.se har utmärkta råd för dig vad gäller kosten. Det är många saker man inte får äta, kolla där så får du rätt råd på en gång.



    KRAM!!!

  • mammacatta

    Jag ska fö bli gudmor till brorsams tjej. GULLUNGE är vad hon är!

    Så nu får jag gå på fest iallafall

    Visst har jag beättat att svårfar fyller 60 den 18e mars? Vi har inte bestämt än om jag ska strunta i det. Det skulle bli ganska omständigt att fira honom och åka till 08. Han har ju, den lilla fåntratten, sagt att han ska ha festen 10 mil härifrån. Listigt. *not* ALLA bor här, även han. BARA han tjej bor däruppe.
    *morr och fula ord om honom*

    Isåfall så kan jag åka ner fredag och hem söndag morgon fö vidare transport upp dit. Men det är om det är sön däruppe. Är det lördag så är det en annan grej.

    Jag vill verkligen INTE åka dit. Han är knepig och hon knepigare. Hundar som luktar illa och hennes som som är riktigt korkad.
    *suck*

  • anne på grönkulla

    då har din svårfar samma födelsedag som min pappa hade. Maken träffade honom nog inte så många ggr att vi vet hur han var som svärfar, men som pappa var han bland de knepigaste.

  • äntligen på väg

    Stort grattis till Janos! Så underbart! Jag vet att du kommer att bli en toppenmamma Kram!

  • Hilde

    Hö hö undrar om din o min far spelade i samma svårfars-liga Min hör ju också till de knepigare...

    Janos vad gäller goda råd... jag finns här om du vill fråga nåt. Personligen upplevde jag början på min graviditet som nästan overklig... var ju svårt att begripa vad det var som kurade inne i magen. Tror att det bästa man kan göra är att ta det lungt, unna sig det goda i livet, skämma bort sig lite och försöka att inte grunna på fel tankar. visst det finns en massa mat o sånt som man behöver ha lite koll på, men får man i sig en gnutta fel är det ju ändå inget att gräma sig över... näh, använd det sunda förnuftet så blir allt bra

  • janos

    Mamma, vem är det som ska bli mamma??? Janos, jaha HON!!!

    VAAAA??? Det är ju JAG?!?!?!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8