• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

    Nu kom maken upp, så nu ska vi äta frukost. Ha en bra dag vännen, så hörs vi kanske senare

    *fredagskramar i massor*

  • Fru Cinderella

    Ohh just ja det ä fredag

    Har vart så efter nu när det vart ledigt o blivit riktigt dagvill!
    Tack o lov börjar jag jobba på månadg. Både skönt o motigt.. man kan ju inte gå odra här hemma i all evighet..

  • mammacatta

    Ja just, det är ju fredag idag!:D:D:D:D

    Rystall, vi hade faktiskt nåt barn som vi leker med här som fick åka in och om jag inte minns helt fel, nån som faktiskt dog åxå för några år sen. Det är nog därför vi är lite hyper om RS här i S.

    Har glömt att berätta: vi fick en soffa i julklapp!:D En vit Ektorp för 3495. 3-sits. Sen blev det en nätt liten vilstol till P åxå, eftersom soffan blev så billig. Sen ska jag få en sån divan av Ektorp åxå.:D

    VAR PÅ TIDEN kan jag säga...

  • janos

    Maken är ute och skottar snö! Vi har fått en dm faktiskt och det fortsätter att snö

    Grannens lilla pojk var ute med sin lilla skoter. Den är så söt. Han åker upp och ner på gatan, så länge han får. Han ser så stolt ut

  • janos

    Gable, var ni och såg Göta Kanal 2? Vad tyckte du i så fall?

    Vi såg den på annan dagen, men jag tycker att den var så där. Alldeles för mycket kopia på den första

  • janos

    Cinderella, hur kan det vara skönt att gå och jobba?????? ;)

    Själv skulle jag kunna tänka mig ett friår, eller två

Svar på tråden Äntligen fredag del 8