• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Tjena tjejer:)!här ensnabbis igen,egentligen ska jag stryka:(

    Ang nedskärningarna får jag villigt erkänna att jag inte tänkt göra något speciellt,ÄVEN fast jag tycker att det verkligen är :(:(:(

    Vår son går på pyssling skolan,så han drabbas ju inte nämnvärt,men när han var yngre och gick på kommunalt,var jag mycket mer engagerad.
    Det är verkligen jättetrist att det är barnen som drabbas av det vuxna gör dumt.
    Man blir så bessviken.
    Jag har fått mejl,om detta så jag har hört att ni ska ha en uppslutning i em.Tyvärr jobbar jag då,annars hade jag övervägt att gå.

    Jag hoppas att dom tar sitt förnuft till fånga;)

    Ang brudvals kommer vi nog att ha:"Fly me to the moon".Den är verkligen supermysig:)

  • Juni07

    Jaaa *jag ska bli en fru...längtar* den är ju verkligen en kanonlåt att dansa till, hmmm nu fick jag nåt att fundera på

  • mrztigger

    om nån här inne kan hjälpa mig så är det jätte bra.. har ett problem..

    jag hittar inte till runstensskolan och jag skall köra min dotter och hennes kompis till till gympan ikväll!
    nån som vet vart den ligger och hur man lättast tar sig dit?

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hej!
    RUNSTENS SKOLAN ligger vid centrum.
    Om du går åker till ingången vid Åkes ur och guld,Wilma´s så ser du skolan precis där utanför:)
    Lycka till;)

  • mrztigger

    efter mycket om och men hittade jag dit *ler*
    vet inte vad alal gator heter här än och förståd inte eniros förklaring på vägen.. ibland känner jag mig helt förvirrad här ihaninge. jag har alltdi bara vart här på ica maxi eller shoppat i centrum..

  • Carro1978

    Jösses vad det skrivs här. HÄnger inte med för fem öre
    hehe

    Synd att det inte blev en träff i söndags. Men det blir ju säkert fler.

  • mrztigger

    jag har idag beställt tid med en fotograf för fotografering i maj till secret boxen. det är en jag känner sedan innan så han gör det gratis om han får använda sig av bilderna!! så nu är det klart. skall bara fixa kroppen, strama upp den lite.

  • Juni07

    mizztigger: så du ska göra en secret box, kul, det är häftigt, men jag är för feg tror jag, men skulle vara en kul grej att prova!

  • Juni07

    Igår fick vi hem Hindersprövningen och Vigelsintyget från Skatteverket, bara 1 vecka tog det
    nu ska jag knalla upp till expiditionen vid Eskilskyrkan och lämna dessa på lunchen....wow nu känns det verkligen att det börjar närma sig.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Mizztigger:Gud,vad modigt:)Skulle oxå vilja,men jag är lite för blyg,tror jag!Men jag skulle verkligen vilja:)

    Hur är det med er andra?
    Ska vi bestämma en ny träff?
    Denna söndag kan väl varken Juni07,eller jag.Min almenacka är rejält bokad:(Fram tills lördag den 17,ev skulle den dagen eller söndagen funka för mej iaf.

    Det känns helt sjukt att ha sååå mycket att göra egentligen,men jag jobbar kvällar/nätter,så min fritid är när ni andra jobbar.

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?