• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Juni07

    Åh det lätt jättegott alltihop, vi ska heller inte ha efterrätt utan kör bara
    på tårta vi med

    Fjantmamma är jag nog också ibland, men inte när det gäller att lämna bort till mormor&morfar, men det är bara till dem det funkar utan att jag behöver oroa mig
    min äldsta tjej har en annan pappa än min blivande så hon (och jag) har vant sig att vara borta ibland..

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Ja,vi ska ju ha vår fest på Junibacken,djurgården,så det är färdiglagat,och serveras

    Denna potatissallad var lixom kall,med körsbärstomater,ärtskott hmm minns inte men nån form av kräm i dock inte cremefraiche,eller dyl.Något mer "oljigt";)

    Juni07:Det är ju bra på ett sätt,då har du ju vant in dej att lämna bort sas:).
    Jo,man måste ju oxå känna att man litar till 100% på dom man lämnar till.

    Nu ska jag sticka och sola,köpa semlor till familjen och lunch sen till mej.

    Vi hörs kanske senare:)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Dom där smileysarna har ett eget liv:(

  • Juni07

    SEMLA - mums

    Har ni hört om demonstationen ang nedskärningen i barnomsorg/skola som ska vara idag, jag ska gå, HUR kan man göra så här mot våra barn, jag är med i föräldrarföreningen och det här gör mig så jäkla upprörd, nån mer som ska gå??

  • mrztigger

    sitter och kolalr upp kurser i bröllopsvals. vi måste öva, jag kan inte dansa och inta sambon heller så vi går en kurs istället.

    min dotter är borta varann helg, förut var hon borta varannan vecka. då var jag lite nere... men hon är ofta hos sinakompisar på dagarna och sen på helgerna är hon hos vänner lr hos mina föräldrar så jag träffar henne knappt känns det som.

  • Juni07

    mizztigger: ju större barnen bli desto mindre se man av dem känns det som
    vi har provat allt, varannan vecka, varann helg, to-sö varannn vecka just nu rullar det bara på, ibland varannan helg men ibland kan det gå månader mellan gångerna, beror på hur mycket hennes pappa har att göra jag har slutat fråga, ringa, tjata, nu är hon snart 11 år och säger ibland ifrån själv om hon inte vill och ibland också tvärs om...rätt skönt även om jag inte vill lägga beslutet på henne...

  • Juni07

    VALS kurs, vi kan nog dansa - men VALS, nä det vet jag inte, vad ska ni ha för låt??

    JAg vill inte ha nån "tråkig" traditionell vals, utan lite mer mordern låt i 3-takt(som jag förstått att det ska vara) men hur vet man vilka som går i 3-takt, några förslag kankse....

  • mrztigger

    vi vet inte vad vi skall ha. antigen den "äkta" bröllopsvalsen, den som alla kan och känner igen,. bara för skojs skull lr nån annnan lite roligare. sen hade det varit lite r9ligt att ha valsen från Askungen lr liknande..
    men vi vet inte än som sagt... ska kolla vad en kurs går på. det är bara en timme och jag har inte lust att betala HUR mycket som helst.

  • Juni07

    Den där askungesången att dansa vals till läser jag om lite överallt men vet inte vilken det är, du har den inte så man kan lyssna, jag funderar lite på Åsa Jinders "av längtan till dig" tycker den är så fin...

  • mrztigger

    jag funderade oxå på den!! *ler* men är rädd att dn går lite för sakta.. lr inte pampig nog. har dessvärre inte låten inne just nu men du vet när dom dansar på slottet och hon sumpar skon...

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?