• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Juni07

    Hej på er så ledsen att jag inte dök upp, och förlåt att du fick stå och vänta ja ska bli en fru....fy vad jag kände mig rutten men jag blev kanonförkyld med feber och tog mig knappt ur sängen idag är jag på jobbet igen men mår rätt "urkigt"

    Va, var det ingen annan som kom heller, nu känns det ännu värre, men om nån vågar försöka igen så är jag med jag kna även lunchtid på vardagar om det skulle passa nån, ibland är det lättare, eller??

  • mrztigger

    näää..... det skall vara på helgen så jag kan komma!

    fick redap å att vi kommer ha 1000 kr mindre denna må til bröllopet. katten behöver kastrers och vaccineras.. men jag skall fortfarande köpa tyg till alal klänningar! på lördag skall jag bege mig.. det ksall bli så kul och så underabrt och så underbart att äntligen få börja med kläderna!!!

  • Juni07

    mizztigger: självklart då tar vi en helg!

    Härligt att få komma igång med klänningarna, förstår att du längtar!

    Vi ska bestämma maten till buffén nästa vecka, det är så svårt, jag ändrar mig hela tiden, lägger till och tar bort, suck!

    JAg ska bli en fru ...längtar: visst var ni och provsmakade Er meny, smakade det bra?

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:Stackare:(Förstod,att det kunde vara ngt sånt.Du hade ju dessutom sagt att du inte skulle vara tillgänglig på datorn innan vi sågs,så jag förstod ju att du inte kunde höra av dej.

    Hoppas att du piggar på dej snart;)

    Ja,vi provsmakade,ott det var fantastiskt gott:)Kalvfile med fetaostcreme.MUMS:)

    Mizztigger:Trist,med katten å pengarna:(Inte roligt att behöva gneta:(

    Ska vi prova på söndag igen ,samma tid:?:?:)

  • mrztigger

    ja. då kan jag *ler*

    jag ska bli en fru...lääängtar: vad ksall ni ha till?

  • Juni07

    nä inte nu på söndag då kan inte jag ska sjutsa barnen till mormor och morfar, sen har vi en hel vecka barnfritt men helgen efter ska vi hämta dom igen

  • Juni07

    Tack! (just nu är huvudet som lindat i bomull, tycker itne ett dugg synd om mig själv )

    MUMSIGT, lät hur gott som helst!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Mizztigger:Vi ska ha färskpotatissallad,med ärtskott och diverse goda grönsaker,till det är det timjansky,fetaost creme,och så kalvfilén förstås

    Ja,det var ju hur smasken som helst:)
    Föätten är :Räkchevice:?:?Konstigt namn Men som en räk&krabbcoctail,med lime,korriander.Väldigt frächt och sommrigt.

    Sen skippar vi efterrätt,och har ju tårta istället.

    Juni07:Synd att du inte kan,vad duktiga ni är som lämnar barnen en vecka,*avundas*.
    Jag är en fjantmamma,som typ aldrig lämnar bort,han har sovit hos farmor och farfar ca5ggr,och hos mormor 2ggr.
    Sen har dom ist sovit över hos oss,och vi åkt bort.
    Men bra 1natt i taget.
    JAG ÄR EN FJANTMAMMA:(:(

    Men jag jobbar på det,så nu senaste året har jag varit duktig och lämnat flera ggr.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Ânnelie:Trist med släkten:(Hoppas att det bir bättre snart,berätta om du vill.

  • mrztigger

    jag ska bli en fru...lääängtar: det lät verkligen jättegott... vi har oxå potatisallad och jag hålelrp åatt leta upp lite roligare recept än vanlig enkel potatissallad.
    kommer det serveras färdiglagt då?

    förrätten lät intressant. jag har ångrat mig, vill inte ha toast skagen, det är så...tråkigt..

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?