• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hallå,vart tog ni vägen:?

  • Juni07

    em kaffe men semla, mums!!

    Jag lovar jag ska inte bitas, jag är snäll
    att hälsa först är ju en bra ide
    jag har en ford mondeo kombi eller förresten, jag vet inte, alltså vi har 2 bilar, om sambon åker iväg med barnen så tar han nog den, i så fall kommer jag i en liten ranault clio blålila, hahaha jag låter ju inte klok hoppas ni vågar komma....är det bara vi två här, jag kommer inte att vara påloggad i morgon, hoppas nån mer haka på nu!!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07 jo,du verkar klok!
    Men du vet ju vilken bil jag har iaf;)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Vi ses inte förren söndag då,juni07

  • Juni07

    vilken tur

    Ja det gör vi, du får hålla ställningen här i helgen så det är många som kommer på söndag, kankse är det inte alla som har lika "mycket" att göra på jobbet som jag har och kan hänga här varenda dag

  • silvera

    Mig känner ni igen antingen från mina bilder, eller när jag viftar med min VIGSELRING!
    Eller ska jag ha en ros i knapphålet?*funderar*


    Jag bor vid ÖB i Handen, men ska förbi mitt jobb i VH, innan vi träffas, så jag far till VH lite tidigare, men tack för erbjudandet om skjuts!

    Jag hade Björn Sorkin, som fotograf. Jag träffade honom idag, och fick mina bilder! De blev jättebra!

    Jösses vad kul med en date på söndag!
    Vi kanske redan har setts flera gånger innan!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Silvera:Kul,att få se bilderna imorgon;)
    Annars hade jag lätt kunnat plocka upp dej då på söndán.*Håller upp handen* *lovar å svär att jag inte är mer galen än jag ser ut*

    Kul att vi ska ses imorgon:):)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hallå allihop;)Jag vill bara påminna om träffen Imorgon Klockan 11:00

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?