• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • dansbrud

    Å, vad snälla ni är! :) Problemet är bara att jag bor i Linköping, så det blir lite svårt. (Blir jag utslängd då?) Vi har ett sommarställe på Ornö i Stockholms skärgård, så det är där vi ska gifta oss, men jag ska göra mig i ordning i Dalarö...

    Jag vet att det finns en frisör där, men det finns ingen hemsida och eftersom jag inte bor i närheten är det så svårt att veta om dom är bra där... Det är därför jag ivrigt letar tips! :)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Nej,här slängs ingen ut Stanna kvar !
    Jag förstår,men har du provat att goggla då?
    Antingen på frisör dalarö,eller bara dalarö.

  • dansbrud

    Japp, som sagt bara ett napp och ingen hemsida... :/ Men dom kanske är jättebra, vad vet jag. Känns bara lite trist att chansa...

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Jo,det förstår jag ju.
    Hmm hoppas att det löser sig.
    Kolla haninges hemsida,där kanske finns länkar till olika företag.

    Nu ska jag på shopping;)

  • mrztigger

    är dom billiga på triumph? jag vill ha en snygg korsett som ger lite midja och lite "upplyft" för tutarna men jag har bara hittat de där dyra för över 600 kr och det är mre än vad alla mina andra kläder och saker kommer gå på...

  • Juni07

    Mizztigger: nää triumph är inte så billiga, du får nog ge 5-600 för en korsett där skulle jag tro, men jag tycker inte de har så mycket att välja på när det gäller det där lilla extra nä jag frågade hade de bara en enda modell....men Lindex ska väl också komma men nån lite "brud/lyx" serie om jag inte minns fel, de borde väl vara lite billigare!

    jag ska bli en fru...lääängtar: Ha en trevligt shopping, själv blev det en snabblunch på McD HM, och tillbaka,
    vill gå in på MQ och kolla in lite vårkläder men det får bli nån annan dag, B-young hade en del snyggt såg jag häromdagen, beror på vad man vill ha och gillar såklart

  • Juni07

    hmm jo ni tjejer som ska till V-H och fika på söndag, måste erkänna att jag aldrig varit i V-H Centrum , ja jag vet!!

    Underfär hmm hur och var tar man sig dit??
    bästa parkering typ och såna där små tips ser ni nån som irrar runt så är det säkert jag

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:Vi kan köra i en liten parad
    Det finns en liten parkering,centrumet är inte stort alls.

    Man åker förbi jordbro,efter 500m kommer v-h.Tror ja´,har inte haft lappen så väääldigt länge så det blir premiär åk dit på söndag

    Det blev ingen shopping på fm,åker dit nu på em,när den blivande mannen kommer hem ist.Blev så trött var ju uppe 5,45 imorse för att träna:).Skönt!

    Förresten,HUR känner vi igen varandra?
    Ska jag *hojta* utanför:Juni07,Silvera

  • Juni07

    du kan väl skriva en skylt som du hänger runt halsen och stå utanför dörren så ser vi dit

    Grattis till körkortet

    ska förnya mitt för andra gången i sommar, oj oj det betyder att jag haft det i.....20 år....nä kan det stämma....ja man inser allt oftare att man inte är purung längre tog det nä jag var 18 och i år fyller jag 38, jo det stämmer....snyft!!

    Jag får väl kolla kartan innan jag åker, det ordnar sig på nåt sätt!!

  • mrztigger

    lite blinddate!!! ni får ha blommor i kavaken lr nått. läsa en specifik bok så ni vet vilka ni är...

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?