• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Njae,men Björn rekomenderade honom eftersom han själv var upptagen.

    Usch,jag håller på dö av tristess:(Inte bokstavligt då men;)

    Väntar bara på att snälla döm mej inte nu..städerskan ska bli klar.
    Jag vill åka till C och köpa nya byxor.
    Dagens I-lands problem.
    Känner mej sällskapssjuk

  • Juni07

    aha då förstår jag!!

    hahahaha...förlåt men.....det var lite roligt... ...dömder dig inte dock, önskar jag hade en med, för nu får man ägna halva helgen åt detta trista måste

    Nu mot Haninge C på lunch, tror jag ska gå in på Triumph butiken och fråga om de fått in brud kollektionen vill köpa nu..

  • saragran

    Juni07 & jag ska bli en fru...lääängtar :
    Tack for tipsen! Ska definitivt kolla upp Sjoliden, sag ju jatte mysigt ut pa bilderna! Ar det nagon som har stannat dar over natten som vet hur rummen ar? Finns inga bilder pa dem pa hemsidan...

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Jag var inne på triumph för 2dagar sen,dom hade inte fått in.Men däremot fick jag en lite tjyvtitt i en broschyr;)Blev inte så entusiastisk tyvärrr.
    Kollar nog på nåt annat ställe innan jag bestämmer.
    Dom har ju på brudaffären i Brandbergen oxå.

    Ja,det är så värdelöst att städa själv,hon kommer i1ggr/vecka så vi slipper ju;)

    Hoppas att lunchen smakar!

  • dansbrud

    Hej!
    Jag blev tipsad hit.. oj vad ni skriver mkt!

    Jag skulle behöva lite hjälp! Ska gifta mig nära Dalarö och är på jakt efter en duktig frisör. Fick tips på Emma Nors som verkade bra, men hon hade inte tid. :( Snälla, kan någon tipsa om nån annan?!

  • Juni07

    saragran: Hoppas ni hittar det ni vill ha, har tyvärr aldrig bott kvar på sjöliden så det törs jag inte säga!

    jag ska bli en fru...lääängtar: Tack

    trist att du inte tyckte om deras brudkollektion, får kanske ta sig in till stan, eller söder i alla fall, finns ju några underklädesbutiker där, på götgatan finns ju Details och en till som jag inte minns vad det heter...

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    dansbrud:Välkommen!
    Vi var inne på att gifta oss där oxå,men ångrade oss sen och nu blir det i stora stan
    Frisör*Hm*Har ej bestämt mej själv:(Men do uppe i centrum verkar ju kunna det där.

    Vi ska träffas på cafe PAUS i V-H centrum nu på söndag,för första gången ,du är välkommen oxå:)Kl:11.00.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:Just det;)Jag ska nog kolla där med.Vill bra gå ner ngr kilo först;)*SUCK*

    Triumphs var lite fööör vanliga tyckte jag,men gå dit vetja så får du nog brochyren:)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    *skönt*nu är hon klar så jag kan åka Thank heaven it´s friday:)

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?