• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • mrztigger

    jag tränar bort den lilla cyckelringen jag ahr på magen på friskis och svettis. går aerobics och gympa. skall se så¨bra ut som möjlgit och vill mest komma iform och bli lite fastare. är det ingen av er som tränar där nere?
    kan vara skönt att vara sällsakp så man orkar sig dit efter jobbet och på mornarna

  • Carro1978

    Vart ska ni ses på söndag då och vilken tid??? Får se om jag kan komma.

    Nu ska jag på öf med Julia men jag tittar in senare.

    Tårta..mums hehe

  • Juni07

    mizztigger: tränar du i friskis nya lokaler, är det bra där, tyvärr stämde inte deras tider riktgit för mig när jag kollade!

    Jag ska bli en fru...längtar, ok inga koplex , alla har vi våra saker vi vill ändra på, själv är jag rätt lång (beror på vem man jämför med såklart)

    silvera: kul att blommorna kom till slut och att dom var fina, synd att du inte hann iväg till C, tänkte på det, jag har ju sett Era bilder här så om jag möter dig så kanske jag känner igen dig

    I Mars-April ska vi träffa Björn Sorkin för provfoto, ska bli kul!!

  • mrztigger

    dwet är jättefina lokaler och underbart golV!! inte alls dammigt och hår och trångt och illa vent. det är såååå underbart! *ler*

  • Juni07

    Carro: vi ska ses i V-H på café paus men vilken tid var det, minns inte nu får leta bakåt i tråden eller är nån mer vaken och kan hjäpa till

  • Juni07

    Ajdå,,., såg nu att det var 11 på söndag, var har jag fått ifrån att det var på em
    har lovat barnen att åka och bada på söndag fm, hmm detta måste lösas....

  • mrztigger

    hur mycket kostar det att bada i haninge? lite OT men... är det fint badhus?

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:Ja,det vore kul om du kan komma jah;)
    Mizztigger:Tror att det är 40:-/vuxen
    50,med solarie.

    Kolla: www.haninge.se
    gå in på fritid,sen sport/simhall

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    inomhus/utomhusbad ska det vara ,så g nu att det kostar 45:-/vuxen och barn 10:-.

    Idag ska vi provsmaka menyerna såå spännande:)

    Om dom flesta har problem med tiden på söndag kan vi ju ändr,dom hat ju öppet till 17,00.
    Det är ju kul om så många som möjlligt kan;)

  • Juni07

    jag vill, jag vill, jag vill komma ska försöka lösa det, måste....vilka är det nu som kommer!?....kan det vara bra att veta, så vi hittar varandra

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?