• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Carro1978

    VAd tränar ni?

    Själv har jag precis börjat på vattengympa. Det känns jätteskönt. + att jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig. Det är svårt. Frukosten jag åt idag på hotellet var väl kanske inte den bästa.. men men

    Grattis på födelsedagen

  • Juni07

    Jag har börjat träna på Nautilus som ligger vid simhallen (torvalla) så det är mest styrketräning/löpband och trampmaskin för min del, skönt att ta i lite ibland

  • Juni07

    Det där vad man stoppar i sig är inte lätt, tycker jag försöker tänka jag med men inte händer det mycket på vågen, så nu hoppas jag att träningen ska sätta fart på kroppen, hoppet är ju det sista som överger en sägs det, så jag hoppas vidare....

  • Carro1978

    jag går ju på vattengympan där på Torvalla. Visst vill jag gå ner. Har inte gått ner alla graviditetskilon än men att gå på vattengympan är mer en kul grej. Då får jag lite "egentid". Och det behöver jag verkligen.

  • Juni07

    Då kanske vi syns där nångång utan att vi vet om det , vattengympa låter skönt har aldrig provat dock!

    Ja de där sista kilorna efter grav. är svåra!

    Har du sett att vi ska träffas nu på söndag, vi "haningebrudar" i denna tråd de som kan och vill såklart!! med tanke på behovet av egen tid du nämnde så kanske du vill hänga på, (den tid som vi alla behöver så väl när man har små barn hemma! men alltid får för lite av känns det som)

  • mrztigger

    vi skall ha "möte" med alla våra tärnor och då kom jag på den braiga iden att göra lite olika tårtor som vi sen skall välja fram 3 st. sen kom susanne på att vi gör så att tärnorn får bestämma en sort så bestämmer jag och susanne varsin.
    vi skall ha tre olika tårtor!

    i mars skall vi träffa fotografen som skall fota oss och prata om upplägg mm. vet inte vem som skall ta morgonbilderna, får kolla med nån av mina tärnor om dom vill ställa upp.

    jag dissar alla hjärtnas dag. tycker inte om den dan.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07.och Carro1978:Kul att ni tränar oxå,juni07 jag vet att du inte kommit igång förrut när vi "pratade"om det,Väldigt skönt att ha kommit igång nu?

    Jag tränar ju på najaden,5-7ggr/vecka.Visst har jag gått ner nån bilring,men inte så många kilo,men däremot har jag ist fått nya muskler,och det är ju aldrig fel

    Vill ju vara så snygg som möjligt på dagen:D;)

    Mizztigger:Kul ,ed tårtorna,blev så sugen nu:)Men det är ju ajabaja

    Carro1978:Kom på söndag!

  • Juni07

    5-7 ggr/v ojoj då törs man väl inte komma på söndag fröken pösmunk brevid föken vältränad hahaha

    JA det känns skönt att äntligen komma igång, det tog tid men ....nu ska jag bara hålla i detta....tiden räcker inte eller är det prioritering

    Dit viktiga är inte vikten, håller med, men formen kan man ju bättra på kankse, så nu drar jag mot gymet..."ses" kankse här i morrn...

  • silvera

    NU kom min bukett!
    Som jag har väntat idag!

    Jag kom aldrig till centrum i dag, eftersom jag skulle vänta in blommorna... De ringde ju ändå vid 9 för att kolla att jag var hemma.
    Jaja...

    Blommorna var jättefina i alla fall!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Silvera:Åh,roligt att blommorna var fina:)

    Juni07:Näe,hörru du;););),jag är inte vältränad,jag ÄR en pösmunk*håller upp handen och lovar*.Men innan jag började var jag fet.Nu är jag bara pösig;).
    Så inga komplex nu
    Jag är vääldigt kort så när jag väger lite fööör mycket ser jag ut som en fyrkant:(

    Det försöker jag nu ändra på,därför ligger jag i med träning sååå hårt:)

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?