• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Carro1978

    Alla hjärtans dag idag...gör ni något speciellt??

    Vi åkte till Park Inn och åt hotellfrukost imorse. Det var himla mysigt. BAra vi och två till där...Mums.. ÄR supermätt nu :-

  • silvera

    De ringde från Eva B's blommor nyss, och undrade om de kan hänga blommor på min dörr...

    Jag blev så glad, eftersom mannen jobbar i England, och vi ska inte ses förrän om tre veckor...

    Så väntar jag på att de ska komma, så att jag får se vad de har för fint med sig!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Carro:Har ej riktigt bestämt håret ännu...Har några olika att välja mellan;)
    Ang alla-hjärtans-dag så mysigt det lät med frukosten:)Jag fyller år,så jag fick värdens-sötaste frukost-på-sängen-kille i morse.MIN SON.6år klev upp å hans pappa hade förberett brickan till honom innan han gick till jobbet:)

    Så 6:30,klev en så söt 6årig kille insjungandes i sovrummet,med ett:!Ja ma du leva,ja må du leva"

    Så STOLT över honom,att jag grät.:)Barn är verkligen det bästa med livet:):)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Silvera:Härligt med blomm-bud:):)

  • silvera

    jag ska bli en fru...lääängtar

    Då får man gratulera på födelsedagen!

    *Tutar en fanfar*

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    TACK:):) Försökte faktiskt själv att"mörka"den,MEN det har ringt heeela morgonen ändå faktiskt
    Känner att 30år förra året fick räcka.31År känns lixom:(:(:(:B,Vill inte bli gråhårig och rynkigare

  • silvera

    jag ska bli en fru...lääängtar

    Ja, jag blev jätteglad!
    Men jag får lite dåligt samvete, för jag sade i går att jag hade skickat kort till honom... (jag har allltså inte skickat kort till honom... )
    Bara för att ge honom lite dåligt samvete, eftersom han är såååå oromantisk...
    Å så skickar han blommor från England!

    Han överaskade mig, min man!

  • silvera

    Mörka födelsedagen?
    Själv älskaaaar jag att fylla år!

    Kanske lite därför också, som jag valde min födelsedag till att bli vår bröllopsdag...

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Silvera:SMART drag;) jag menar kortet alltså:)Gör så här ist då,skicka idag,ås kyll på posten att det inte kom fram i tid Karlar har väl ingen koll;)

    Födelsedagar är inte lika kul efter att man fått barn,tycker jag iaf.För man bli gammals å mycket fortare:(Allstå tiden går MYCKET fortare nu,och man hinner knappt blinka tills man fyller år igen:(Varje gång man tittar i spegeln har man fått nån ny rynka eller dyl.
    Bara andras födelsedagar är kul,så som barnens,och blivande mannen,för då får man ju överraska:)

  • silvera

    Jag har tänkt att skicka ett kort, så jag får väl låtsas om att det är posten i England, som är sena på att dela ut...

    Jag har ju inga barn, så när/om de dyker upp, ja, då lär man väl känna sig äldre på en gång... Jag bävar lite för att bli en äldre mamma, faktiskt. För som det är nu, är jag ju faktiskt ganska bekväm av mig! Jag bestämmer ju själv över min tid, går upp när jag vill mm.
    Men jag vill ha barn, men måste ju vänta in mannen också... Han är bara två år yngre, men på honom så är det som om han vore tio år yngre... Just när det gäller barnfrågan i alla fall!

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?