• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hej,hej!Nu är ju listan uppdaterad!*Hoppas på fler*
    Jättekul tycker jag iaf;)
    Hoppas att vi blir många på söndag oxå:)

  • mrztigger

    jag är fortfarande sist ut av alla...

    skall ni ha allsång lr psalmer som alla skall sjunga? vi gifter oss borgligt och det slog mig just nu att alla har juh lite sånger som alla sjunger tillsammans och jag undrar om vi oxå skall ha det? på en borglig alltså..

    har med mig alla injudningarna till jobbet. hann inte skriva kuverten igår så jag skall skriva klart idag på lunchen så alal injudningarna kommer ut idag. fast dom hade igna söt frimrken på ica igår... hade hoppats på lite söta hjärtfrimärken..

  • Juni07

    misstigger.....jag var på ett borgligt bröllop i somras och vad jag minns så hade de inga psalmer/sånger som vi sjöng tillsammans - det var otroligt fint ändå med en vigselförrättare som höll ett långt och personligt "tal" till paret, vigeln hölls hemma i hennes föräldrars trädgård och jag kan säga att det var så personligt och "äkta" att det är den vigsel jag minns bäst av de jag varit på innan, men vill man ha nån sång så borde väl det gå bra med, kankse är vigselförrättaren rätt person att bolla frågan mot?!

  • Juni07

    Nu när det är några dagar mindre än 4 månader kvar kan man ju skicka in ang hinderprövning, någon som redan skickat in sina papper, eller är det bättre att vänta av nån anledning??

    är visst bara ~Annelie~ som är för mig ser jag nu, hur har du gjort?

    Har ialla fall skrvit ut blanketterna nu sen är det bara att fylla i...

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    mizztigger:Stackare,hoppas att du hinner klart på lunchen idag nu då;)Inte kul med stress.Dom blir säker fina iaf.

    Hmm allsång,brukar det vara det i kyrkan:?Har verkligen ingen aning.Trodde bara att vår solist ska sjunga.

  • Juni07

    jag trodde mizztigger menade psalmerna, då sjunger väl alla med eller....

  • Carro1978

    Hej!

    Är det här ni är alla sommarbrudar? Undra vart alla i juni07 tagit vägen.

    Jag heter Carro och ska gifta mig i Österhaninge kyrka den 30/6....

  • Juni07

    Hej Carro, kul att du också hittat hit, vi har ju "setts" i en del andra trådar också, hur går det för Er med planeringen?

  • mrztigger

    jag har skrivti klart alla injudningar, framnkerat och slickat *bläää* igen alla kuverten. så nu är det bara att skicka iväg dem och hoppas att alla kommer *ler*

    vi har solist som sjunger 3 låtar men jag läste nån tråd om allsång på borglig vigsel och tänkte helt plötsligt att det kanske är nått man brukar ha.. så jag tänkte kolla med er bara..

  • Juni07

    visst är det skönt när inbjdningarna är skickade, dår är man verkligen ett steg närmare

    Slicka kuvert nä...jag blötte en sån där kökssvamp som jag använde, annars hade nog tungan klistats fast i munnen efter ett tag hahahaha

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?