• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Men man kanske övertolkar;)
    Bara det att när jag får en inbjudan så,ringer jag på en gång,och tackar ja/nej.Och verkligen uttrycker mej stort,förstod ni det där;)
    Inte låter svaret hänga i luften....

  • Juni07

    Förstår att du känner dig lite sur och besviken, man vill ju att alla ska bli lika glada som man själv känner sig!

    Vi skickade våra inbjudningar för 2 veckor sedan och har fått 2 svar..... om man inte räknar med föräldrar och syskon som vi ändå vet kommer, men ändå...

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:Tack:)Jag försökte faktiskt mörka dagen för släkten,men dom har ringt här å tjatat om att få fira Såklart att dom får,det är ju tur att man har dom,skulle ju vara värre om ingen ville komma:(

    Kul,jag var inne på Amazing en snabbis,dom har jättefina skare,tänkte hitta något till mej oxå där;)

    Underkläder har jag oxå kvar,dom skulle få in nya till brudar i feb/mars på Triumph butiken haninge,så jag väntar tills dess.

    Sen vad gäller maten,ska vi proväta på torsdag,hoppas på god mat:)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Trist!Man räknar med liite större reaktioner:( iaf.Tycker att det är rätt stort att gifta sig,trots att man har vart ihop lääänge och har barn.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Vart var det ni skulle ha eran fest?

  • Juni07

    tror för övrigt att det inte är så mycket att fundera på, men jag vet, man VILL att alla ska ringa samma dag....

    När ni väl står där i kyrkan så kommer även de som svarade sista dagen innan osa att sitta där och det är ju det som är det viktiga...så brukar jag tänka

  • Juni07

    Vi kommer att ha vår fest i Festvillan i Trollbäcken. Har Catering som står för maten som kommer att bli byllé

  • mrztigger

    vi skickar oxå imorrn... skall skriva på de sista kuverten ikväll. hoppas att dom fått in lite romantiska frimärken idag. de hade itne det på ica maxi igår allafall.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Ja,det är ju sant;)Tack för peppen!

    Nu ska jag åka till mötet på jobbet.
    Vi ses på SÖNDAG,kl:11,00.:)

    Ha det bra tjejer,kanske"hörs" här i tråden i kväll

  • Juni07

    hahahaha.....buffé.....ska det såklart stå ibland går det lite för fort på tangenterna

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?