• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • mrztigger

    hittar ingen sökfunktion på deras sida.. och som alal nadra så har dom juh inte nummerord så det tar en stund att gå igenom alla.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Näe,jag kunde ju inte se iaf,den var slut överallt:?

  • Juni07

    ok,sorry, gå in på "woman" och sedan "find your shoe" om du har ork och lust

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Åh,riktigt snygg!*vill själv ha*

  • Juni07

    visst är den, så nöjd! har ringt och lagt undan i skärholmen
    ....finns i Haninge på scorett i st 37 38 39 om du är intresserad tyvärr är jag storfotad och behöver st 40 i denna 39 brukar funka

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Näe,jag har typ 36,och ibland är även dom för stora:(Barnstorlek suck:(
    Så du har väl lika svårt som jag att hitta skor,både 36,och 40 är ju storlekar som är svåra att få tag i Grrr

  • mrztigger

    jag ska bli en fru...lääängtar :
    jag har 35-26 så jag känner med dig. det finns inga fina skor att få tag på. barnskor är juh inte så himla jättefestliga alltid *ler*
    sen har jag så¨grymt breda fötter så jag får sällan nr fötterna i de där trånga fina skorna. så antingen har jag ont i tårna en hel kväll för att jag trycker ner dom i finskor (lilltån kommer snart ramla av)
    eller så kan jag gå runt i ett par 28 och få plats med tårna. men hälen sitter inte bak på skon utan en bra bi fram och så tappar jag skorna *ler*

    jag skall gifta mig barfota så då är det lungt men det är under festen jag vill ah ett par skyssta skor mn kan dansa i

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    mizztigger: Känner igen mej,bara det att jag oxå har ganska smala fötter,glipar 36:an,finns lixom INGET alternativ:(.Som tur att jag iaf har hittat ett par som passar;)Denna gång!

    Tur att du gifter dej barfota,så fint tycker jag:)

  • LidaM

    Hej till jag ska bli en fru.....lääängtar

    Kommer gärna och fikar vilken datum var det och ligger cafe i västerhaninige eller haninge. Har skickat våra inbjudan idag är så glad.

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?