• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Annelie:Kunde bara se ena länken,den från ellos.Fina,och vanliga som passar att ha även efter att man gift sig;)

    Länka den andra igen är ju nyfiken

  • LidaM

    Hej tjejer. Ska hitta våra inbjudnings kort imorgon är så glad. Har varit idag och bestämmt min ring. Är så lycklig längtar dit nu. Hur går det för er?

  • Juni07

    ~Annelie~ :
    Den första länken men sko från Cellbes var ju jättefin och billig, hade gärna velat ha cremefärgade eller nåt men denna är helt klart ett alternativ.

    jag ska bli en fru...lääängtar : om du kopierar hela länken och klistar in i web-läsaren så ser du

  • mrztigger

    jag kan fort inte se den från cellbes men jag såg en fiiin sko där som jag tror att hon valt den jag tyckte var fin.. det var typ den enda finskon så *ler*

    jag mailade tom den bilden till tärnan så får vi se vad hon säger. får inte ha för höga klackar. blir får lång då enl sambon som vill vara längre *ler*

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    LidaM:Hej,det var ett tag sen jag "såg" dej:)Vill du komma med å fika på cafe PAUS i V-H nästa söndag kl 11?

    Juni07:TACK:)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    mizztigger:Hur gick det med toastmadamen?Löste det sig?

  • mrztigger

    jo vars.... jag är inte helt säker men det var ett "missförstånd" det är sambons styvmamma så jag friar hellre än fäller men jag är som sagt inte helt säker och känner lite avigt inför henne. men som sagt så gör jag allt för samboj och så länge hon är glad och lycklig så är jag glad

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Okej,känns ju varken hackat eller malet då.
    Men som du säger så länge din sambo är glad är du;)Hoppas att ni får exakt klarhet.

  • Juni07

    Försökte länka "min" sko, men det gick inte om nån är intresserad går det att söka på artikelnr 114267 på www.scorett.se , snygg va

    Verkar som den bara finns i min st. i Skärholmen och i stan så det kanske blir en utflykt i helgen och då kan man ju passa på att besöka IKEA på samma gång

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?