• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Ja,det förstår jag;)
    Om duläser tråden 070707,så ser du hur vi gjorde igår,kanske får du ett gott skratt:)

    Detta som vi gjorde hade vi tänkt göra till alla-hjärtans-dag,men vår toastmaster kunde ej.
    Så det fick bli 7/2 ist,då blev det ju exact 5månadet innan bröllopet)
    Vad jag menar är:att ibland blir det ju inte som man tänkt,men kan bli väldigt bra ändå;)

    Kanske kan ni skicka alla-hjärtans-kort till kompisarna med en hint om vad som komma skall,till den dagen.
    Iaf något:)
    *kram*till dej!

  • mrztigger

    nä.. ska först till nynäs och träffa föräldrrna. de har saknat sitt barnbarn. sen skall vi gemensamt åka tillbaka till haninge och fia min syrra som fyller år. ananrs hade jag knopat ihop det så jag hade kommit..

    tullen är eländig. spec om man VERKLIGEN inte kan åka fast då man skall använda alkoholen *ler*

    själv har vi inte lyckas lista ut hur vi skall köpa vår än.. det skall juh vara så billigt som möjligt.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    mizztigger:Synd:(Vi får ses en annan gång då;)
    12-timmars,då kan man väl köpa billigt:?

  • mrztigger

    jo.. man kan köpa billigt men vi måste lägga till pengar för resan samt reasan till båten samt ev barnvaktskostander så då kan det vara enkl och billigare på systemt.. *ler*

    men ananrs var det en bra ide. vi skall nog ev åka iväg en kortare resa bara för att få komma bort från allt. vill vila ut mig lite. senast var vi på en 3 dagars kryssning till tallinn men alla spritpengar gick till sprit till julklappar

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Trist:(Jag har nog inget annat tips än ta med dotterdå,dom åker ju gratis har jag för mej,och fråga en vänina till att följa med,så kan denne oxå köpa så
    sprit på båten till er;)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Nu kan ni se våra inbjudningar,om ni vill;)
    Familjeliv,jag är killenkott.

  • Juni07

    jag ska bli en fru...lääängtar

    nu har jag gluttat på fl, vilka fina injudningskort, kanonfina verkligen!
    läste också om hur ni delade ut den till gästerna i en tråd, jättekul

  • Juni07

    måste bara fråga, låter säker urfånigt men jag har noja på skor, och när det nu gäller skor till bröllopet så är det inte lättare

    Var just på Scorett i Haninge C och hittade ett par ursnygga (igen)

    Hur gör ni med skor, vita eller annan färg, varifrån osv....

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    juni07:Hmm skor är ju alltid kul,så jag förstår att du har svårt att bestämma;)
    Om du har möjlighet kan du ju alltid köpa många par,och bestämma sen,eller skylla på att du kanske behöver att byta med eller att dom passar till en annan klänning Maken lär ju inte märka det iaf;)

    För min del har jag redan köpt ett par rainbow på brudicentrum,så det behöver jag ikke fundera över!

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?