• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • ~Annelie~

    jag hoppas att jag kommer!
    Vi ska till Brud i Centrum på lördag å kolla m2bs kläder å min brudklänning som nu e klar :)
    Sen ska vi sitta å göra klart resten av inbjudningarna som ska ut på tisdag..

    Är dom klara å jag är vaken, så kommer jag!! :D

  • silvera

    ~Annelie~
    Ska ni hyra kläder till din man i Brandbergen?
    Ett litet tips: Vi hyrde kläder till min man på Skärholmens skrädderi, en frockcoat kostade 1400 att hyra, och frack var ännu billigare.
    Fast ni kanske ska köpa?

  • carina6 nu gift

    jag kommer också, kommer hem från tallin på morgonen och om jag inte sitter i tullen kommer jag gärna

  • carina6 nu gift

    obs obs
    är såå sur fick mail NU om att det strulat till sig med mina inbjudningskort som jag betalat dyyyra pengar för. dom hinner inte komma såå nu får jag inte iväg dom till alla hjärtans dag

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Carina5:Trist med korten:(Det måste dom ju kompensera er för,dra av på priset:(Så tråkigt,när man bestämt ett datum och det inte funkar,speciellt allahjärtans!

    Hoppas att du inte åker fast i tullen;)Och att vi kan ses

  • mrztigger

    åhh... vad jag e ledsen över att jag inte kan komma... ni måste fika igen sen när jag kan komma oc prata och skvallra.. itn för att det blir så mycket skvaller kanske men ialalfall..!!

  • carina6 nu gift

    jag ska bli en fru....lääängtar

    jag heter carina6
    ja jag är såå ledsen ang korten.
    är lite nervös ang tullen, man får ju inte bli av med alkoholen till bröllopet

  • carina6 nu gift

    mizztigger..........
    men det verkar som om många kan den dan.. kan du inte senare på dagen då då kanske vi kan ta en senare tid.-D

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Jag vet att du heter carina6,det blev bara ett liitet "felslag" på tangentbordet;)Okej?:)Hoppas att det ordnar sig med korten.

  • carina6 nu gift

    ja jag tog inte illa upp hihi ledsen symbolen skulle ju vara efter det med korten det känns som om det är kört nu med korten får väl skicka ut dom senare tråkigt bara när man har bestämt datumet
    för utskicket

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?