• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Juni07

    Måndag igen, här har det varit aktivitet under helgen ska jag säga, själv har jag varit bortrest och inte haft tillgång till BT

    En fikaträff vore ju jätteskoj, tyvärr tror jag inte att kl 14 på torsdag funkar för mig, tråkigt men om det blir lyckat kankse det blir fler gånger

    Silvera: Kul att höra frång dig, du har ju massor att dela med dig av nu...

    På tal om ålder, jag är 37

  • carina6 nu gift

    jaha tjer vad bestämmer vi nu då?? torsdag klockan 14,00 på paus i västerhaninge blir det bra

  • carina6 nu gift

    föresten var på bröllopsmässan i lördags ohh vad tips vi fick nån annan som var där??

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Tyvärrr måste jag gå in lite tidigare på måndag kl 10.00:(:(Suck så jag kan inte längre på torsdag.

    Skulle verkligen vilja:(
    Mitt förslag är att ni träffas ändå på torsdag ni som kan så kanske vi kan ta det torsdagen efter igen,om ni tycker att det var trevligt;)

  • mrztigger

    har alla så tidiga jobb? jag jobbar kontorstider ch finns ignen susning att lämna före halv 5 =( men jag får la vara med nån annan gång sen..

  • Juni07

    håller med "mizztigger", jobbar ni alla så bra tider eller är ni lediga för bröllposplanering

    Jag jobbar till 16 varje dag, enda dagen jag inte hämtar barnen och har lite "fri" tid är onsdagar, så en onsdag em passar mig....

    Men om ni är i trakten vid lunch tid kunde ju en lunch vara nåt också eller....?

  • silvera

    Jag är tjänstledig för studier för tillfället. Egentligen är jag mest ledig för att kunna åka då och då till min man, som jobbar utomlands... Men jag kombinerar det med studierna!

    Så jag kan typ jämt, utom på måndagar.

  • Juni07

    Silvera: hittade Era bilder i en annat tråd, och har just suttit och tittat igenom dem, inte alla dock för det var många och jätte jättefina.

    Det skrevs om konditori paus i VH tidigare, någon som beställer sin tårta därifrån?

  • mrztigger

    jag satt oxå och kollade in era bilder precis *lr* jättefina...
    sitter och kollar in allas bilder för att få lite tips och ideer.

    hur länga har ni tänkt fotas och gör ni det innan ellre efter? vi tänker göra de efter men jag vill ha ett hum om hur länge man skall roa gästerna innan vi e klara.

  • ~Annelie~

    jobbar på förskola..därför så varierade tider..

    Klockan 14 är för tidigt för mig..
    Slutar vid den tiden..

    carina6
    vi var på mässan i söndags..
    Bra mässa om man står på noll och behöver en massa tips.. även bra om man vill ha rabatter på pyssel och smycken..

    annars var jag rätt besviken på mässan..
    Kändes otroligt rörigt :(

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?