• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:Jag förstår:)Jag vill INTE heller ha ngn special tårta:(Kul oxå att visa för alla andra att man KAN få glutenfritårta!

    Jag får nästan aldrig tårta någonstans,så trist!
    Det är ju oxå känslig ålder 11år,klart att man vill vra som alla andra.

    Ta med dottern för provsmak vetja,det gjorde vi,dom bjöd på kaffe,å juice till sonen.Han fick vara med att välja.

  • Juni07

    jag ska bli en fru...lääängtar: toppen det ska vi såklart göra då blir hon glad, min 4-åring har säkert heller inget emot att provmaka tårta

    Ni har alltså bokat, måste man vara ute i så god tid eller har ni bara bra framförhållning

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Det är nog en kombination;)Vi var ute i jäääätegod tid (mer än ett år)och att dom bara gör 3-4 tårtor /helg.

    Så ring dit å förhandsboka er helg,så har du ev säkrat er tårta.

  • Juni07

    Då ska jag göra det, annars hade jag nog väntat med det ett tag till, så tack för tipset

    Då har du kankse redan bestämt bukett också och har koll på vilket butik man ska vända sig till, funderar på Camillas i trollbäcken eller den i V-H, har hört bra om båda, en kompis fick sin gjort i V-H och den buketten var jättefin...

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Jo,gick till annorlunfda blommor,fick ett topppris:)Tjejerna som jobbar där är inte florister men dom anlitar en som gör buketterna.
    Kolla med dom..Det ligger vid tyggrottan.
    Vet du vart det är?

  • Juni07

    ja jag vet var det ligger, passerar där varje dag på väg till och från jobbet

    ok, så dom anlitar nån annan alltså, det var ju bra, jag valde bort dem när jag hörde att de inte var florister men då kankse de ska få en chans ändå, får man fråga vad du får ge (beror ju på vad du ska ha såklart men på ett undefär )

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Jag har rund bukett med blek till ljus rosa rosor,och några chokladblommor.
    Får betala runt 1000:,fick "stammkundspris"
    Bor ju i närheten;)

  • Juni07

    Bra pris!

    Ja just det du bor liksom nästgårds eller hur var det nu

    Lite lusitgt det här, man kanske springer på varann ibland utan att veta om det när man rör sig i samma områden!

  • silvera

    Hej alla tjejer...
    FRU Viklund här!

    Jag har varit usel på att skriva sedan mitt bröllop i december, vart tar tiden vägen?

    Jag har sett att det har öppnats ett nytt café i Haninge Centrum, som verkar jättemysigt...

    Så nu undrar jag om det är någon som vill/vågar ta en fika tillsammans, och prata lite bröllop?
    Det behöver ju inte vara just på det där nya caféet...

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?