• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:USCH:(vad trist.han har alltid vart trevlig när jag var där och min vännina med,han måste nog haft en dålig dag:(

    Nej,om stenarna är små syns inte kvaliten så mycket;)

    Mizztigger:Vad flitig du är:)Det blir säkert super tjusigt!

  • Juni07

    Hmm caketopper....har jag inte tänkt på, vad bra att du nämde det

    Någon som provat tårta från Chokladhuset i Nynäs nångång jämfört med Chokladfabriken ??

  • mrztigger

    min lillebror datade hon som äger affärens dotter så jag är partisk *ler*

  • Juni07

    slurp...jag nästan döör av sug efter choklad när jag tittar på derashemsidor, måste nog köpa nåt på lunchen....skulle ju inte men kan inte stå emot....

    Hur gör ni med tårta?

    En sak till: köpte nya AmeliaBrud i går, så så snygga klänningar, fick panik över min som hänger där hemma, vill ha en annan....hjälp!!!! hoppas det går över!!!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    juni07:nu börjar jag oxå dreggla:)
    Ja,det där med klänningar,jag vägrar nog titta på dom då i Amelia Jag har oxå redan köpt,endyr men vacker historia!
    Den satt som gjuten.

    Vi har beställt tårtan på chokladfabriken,var där å provsmakade sååå gott;)

  • mrztigger

    hahaha... så där känner jag hela tiden. att jag ser så myket fina klänning över allt me sen kommer jag på att min kändes verkligen rätt i första ögonkast!!

  • Juni07

    JA ni har såklart helt rätt, men lite distans så vet jag ju att min är den med stårt D
    Kankse skulle man prova den nån dag när man är ensam hemma, påminna sig själv lite

    Det där med provsmakning låter intressant, vad har ni beställt för sort?
    Är det mest moussetårtor va, mörk choklad och hallon är min absoluta favorit alla kategorier.
    är de glutenfria tro eller undrar om man kan beställa det, det borde man väl, nu tänker (skriver)jag högt....

  • mrztigger

    vad kostar en smakning av olika sorer? vi skall juh baka själva men jag vet juh inte vilken sort jag vill ha? jag vill prövam ssor men jag kan inte ställa mig och baka så många tårtor

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    juni07:men vad lustigt;)Jag är glutenintollerant.är du det med:?:?

    På chokladfabriken gör dom glutenfria,även till provsmak.INGET problem!

    Provsmaket kostar inget,bara att boka tid.
    Vi valde som du gillade hallonmousse,och mörk choklad,SMARRIGT!

  • Juni07

    jag ska bli en fru...lääängtar:
    Festligt att ni valde den tårta som jag spanat in, då måste den vara så god som den låter

    Nej, jag är inte glutenintollerant men min äldsta dotter som är 11, är det.

    Tror det lutar åt att beställa från chokladfabriken låter smarrigt samt att det känns bra att min dotter ska slippa ha en speciell glutenfri tårta på sidan om, slippa känna sig annorlunda just den dagen, hon tycker just nu att det är väldigt jobbigt med detta, hon har dock haft det seda nhon var 1 år.

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?