• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • mrztigger

    vad betlar du för dem då? om man får frågas alltså....

  • Juni07

    självklart, jag har idag en 5mm slät rödguldsring som förlovningsring, kommer att ha en till likadan och mellan dessa två en vitgulds ring 2,5mm med 14 små stenar.
    Min blivande kommer också att ha en till ring, slät likadan som förlovningsringen, så för dessa 3 vigselringar betalar vi ganska precis 9000kr mycket pengar men ett bra pris för 3 ringar, tycker jag alltså!

  • mrztigger

    det var ett toppenpris! jättebra verkligen.. brukade köpa mina pilgrims smycken där.. dom är lite billigare än på andra butiker

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Juni07:Måste bara få säga en sak...
    En vän till mej skulle oxå göra sin ring på 2hjärtan i farsta.Jag tipsade henne om min smed i haninge,hon fick finare stenar till samma pris hos "min"smed!

    Dessutom har 2hjärtan sämre kvalite på sina stenar.
    Om du vill kan jag mejla namnet på min smed,han har gjort min och vänninans ringar vi är jättenöjda:)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Ouups,såg ju nu att du redan köpt!Men då tippsar jag MIZZTIGGER istället då;)

  • mrztigger

    mizztigger skall köpa sin på Indo Nordic. vi är juh två tjejer och tjejeringar går på rätt mycket pengar så I.N var billiga och bra och fina. kanske inte vääärldens bästa kvalite men... what to do..

  • Juni07

    Jag har varit i Haninge hos honom jag tror du varit hos också, utanför Centrum va....?
    tyvärr fick jag så dålig hjälp att jag valde bort honon, kanske hade han en dålig dag bara, i så fall var det synd för både han och oss...
    Jag kan inget om kvalité på stenar mm men visst kan jag förstå att det kan vara avgörande för vissa men vad jag förstått så märks inte denna skillnad med ögat på en novis
    det skulle vara för vetsakapen då...., kul i alla fall du fått bra hjälp och är nöjd med "din" smed

  • Juni07

    alltså, ovan inlägg var till "jag ska bli en fru...lääängtar" om ni undrade ....

  • mrztigger

    men vem är det ni pratar om? utanför centrum?

    jag har bestämt mig för att göra våra tårtgubbar i cernitlera. e/s sambon inte skall veta hur jag skall se ut kommer även caketoppern vara en överraskning för henne. skall göra dem så de liknar oss *ler* ska nog börja snart oxå.. så det inte blir panik.

  • Juni07

    Hmm vad är det nu han heter, Haninge ur och guld eller nåt sånt....Ligger utanför Centrum om man går ut vid videobutiken, vet du då, i hyreshuset mittemot ligger det då

    Jisses lite lätt att beskriva

    Om det nu är samma jag tänker på som "jag ska bli en fru...lääängtar" menar....

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?