• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • carina6 nu gift

    är det någon haningebrud som skall på mässan på Grand Hotell

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Carina6:Funderar starkt på det:)Men vet inte om jag kommer att bli mer ruinerad av det Risken är ju att jag vill ha mer av ditt&datt
    Men måste man ha ngn biljett bokad i förväg

    Juni07:Jag har ingen bild,mer än i huvu´t.
    Springer jag på nån,visar jag gärna;)

  • mrztigger

    jag hade tänkt åka dit. kan vara bra att kolla + att jag älskar bröllopskläder mm. skall kolla om sambon vill me, annars kanske syrran/tärnan kan följa med. vad kostar det? nån som vet? vill inte ha vip biljetten, 300 kr för nga timmar..

  • ~Annelie~

    jag ska gå på lördagen..
    förköpsbiljetter kostar 195:- för lörd alt. sönd

  • mrztigger

    jag satt igår och kollade på massa klänningar och mailade mig dom så nu skall jag verkligen pyssla ihop min klänning.
    har köpt ett mönster som bas och skall nu hitta mina specifika detaljer.

    vad mer.. jag har köpt lim så i helgen skall jag limma klart alla injudningar. ska köpa silverband oxå, det skall vi ha till de finare injudningarna *ler*

  • mrztigger

    japp. min, näbbens samt mina två tärnors. ska börja med dotterns, näbbens, hon pendlar inte lika mycket i vikt så det är minst riskfyllt att ha hennes klar först.
    sen tänkte jag ta min andra tärna, hon e rätt still på vikten me. jag och syrran tänkte försöka gå ner julvikten först *ler*

  • mrztigger

    vart e ni? jag har tråkigt och saknar pratsällskap här..

    jag har gjort klart alla injudningar, 40 st limmade och klippna och nu skall jag sätta mig och skriva namnen p åalla kuverten. det tar tid efersom jag vill få det så snyggt som möjligt. men fint blir det...

  • Juni07

    här....postade våra inbjudn kort i torsdags

    Kul att du är klar med era snart, det var så skönt att få ivåg dom, nu kan man koncentrera sig på allt annat.

    "Råkade" prata med min blivande svärmor i helgen om dukning, färger, servetter, fula stolar osv....nu ringer hon mig 10 ggr om dagen med olika förslag....pust... men man ska väl vara tacksam för hjälp :-

  • mrztigger

    jag är jättebesviken på min syster (tärna) hon tycks inte bry sig det minsta och ibland funderar jag på om jag ens vill ha henne. när vi skulle kolla mösnter till min klänning, satt hon mest och kollade och pratade om sin tänklänning! det är juh tack vare mig att hon får HA en klänning. sen har hon inte kollat hur det går eller nått.

    juni07: hur ser de ut? korten alltså. när satte ni erat OSV

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?