• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • 20th century fox

    jag ska bli en fru...lääängtar - aha, det hade jag glömt :P Har du hittat nån bra bild på det än? Det ser i alla fall snyggt ut i mitt huvé

    Jo, det blir lite fart i tråden när jag sitter och har tråkigt på jobbet...det blir säkert lika tråkigt imorn he he....ses då!

    och juni07...jag gör jättegärna andras buketter med men jag vågar inte säga det här för jag vill absolut inte bli anklagad för att göra reklam, och jag hänger som sagt var inte här för att ragga kunder utan för skoj :P om du är intresserad kan du nog snoka reda på mitt namn via svartbruds hemsida och slå en pling i sånna fall! (Finns även bild på någon bukett jag gjort där)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    20th Century fox:Tack;)

  • mrztigger

    hoppas ni har evinerligt tråååkgit på era jobb för jag är här hela dan lång och skriver o fördriver tiden. *ler*
    sitter i kundtjänst så jag har tid över... så fördriv tiden med mig här!

    just nu är mitt största problem (har alltid nått problem) hur näbbklänninge skall se ut. ska leta mönster men alla mönster jag hittar är så tråkiga och simpla. två stycken som sys ihop eller så ser dom ut som små maränger.. usch.. jag vill ha lite mer fantasifullare klänningar.

  • Juni07

    Vilken "tur" att vi alla har så tråkigt på jobbet, speciellt nu när man har massor att planera

    jag ska bli en fru...lääängtar Chokladblomman har jag läst om ( vi har brunt och creme som tema) är ju hel spännande, berätta gärna om du vet att den finna att få tag på häromkring, verkar inte vara många som vet nåt om den...har du bilder får du gärna dela med dig :-P

  • Juni07

    mizztigger: ja näbbklänningar är också mitt stora problem just nu, jag har två flickor som är 4 och 11 år, de kan inte ha lika dana klänningar har jag kommit fram till, (min 11-åring vet precis vad hon vill ha) men det ska vara i samma färg har jag tänkt,
    jag vill inte ha några fluffiga "minibrudklänningar" om ni förstår, men jag hoppas att det kommer massor av fint i affärerna till våren.

  • mrztigger

    min e 6 år och vet hur hon vill ha det oxå men det har jag sagt nej till. hon vill vara en liten "minibrud" med ryschpysch och rubbet. ni vet sånna där amerikanska småbarn i skönhetstävlinar. det är min dotters dröm!
    jag har ändå försökt att få på henne lite mer , vanliga, kläder men det går inte. jeans går bort om det inte finns glitter på. kjol gäller året om.

  • Juni07
    ja dom är för söta de små, och väldigt bestämd uppfattning om vad som är fint och inte.
    Min 11-åring vill helst ha lång klänning, höga klackar och håruppsättning a´la brud, men det får hon såklart inte vi få kompromissa fram nåt som är ok för henne och ok med mig, utmaning
    4-åringen (3 1/2 idag) tar det hela med ro och tycker det mest är kul att få gifta sig med mamma och pappa
  • mrztigger

    eftersom jag syr cornelias klänning så får hon vara med lite och beastämma och det räcker. där drar jag min gräns *ler* sen kommer hon få ha nagellack och lite smink och bli fin i håret. kasnke köper lite nya fina örhängen.

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?