• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • 20th century fox

    ps jobbar du i haninge, man kanske kan anlita dig, eller??
    nej, jag jobbar bara extra i en butik inne stan(har ett annat heltidsjobb), och gör kompisars och bekantas bröllop än så länge.

  • 20th century fox

    mizztigger - picknick tema låter hur coolt som helst!!!! Var ska ni ha det någonstans? Jag får massa skojiga idéer på en gång :D

    Juni07 - ja såhär i efterhand tycker jag själv att den är rätt ful, men det var innan jag gick min utbildning så det kan inte hjälpas ha ha.

  • mrztigger

    vi skall ha det på vendelsö bygdegård. cermonin utomhus i deras trädgård och festen o middan inomhus. vi skall ha borddukning med blåa rutiga löpare över vita dukar. mycket korgar och sommarmeny. problemet är då blommorna. jag vill ha mycket grönt, vi har färgtema vitt, blått silver men jag vil inte ha blåa blommor.

    har förskt googla bilder på pciknick men hittar inget kul.

  • 20th century fox

    håller med! du har ju redan blå och vit färg på borden så då är det ju snyggast att ha grönt. Plus att det förstärker den grönskande sommarkänslan om du har mycket grön. Du kan ju ha lite blommor oxå, kanske vita? Det vore fint oxå att ha gröna vinflaskor med ljus i lite picknick-aktigt och romantiskt.

  • mrztigger

    jag hade faktiskt tänkt ha lite vita blommor men mest grönt. slinger växter och stoora härliga gröna växter. därav murgröna och ormbunkar..

  • 20th century fox

    det låter jättefint tycker jag! Tänk bara på att inte ha för stora grejer, man tror att borden är större än vad de är..oftast blir det inte mer än en liten remsa på 20-30 cm kvar till blommor i mitten när tallrikar och allt är på plats.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    20th century fox:Hej!Kul att se dej här med massor av tips:):)Du har tipsat mej förr,om du kommer i håg:Rosa rosor i olika nyanser och chokladblomma tänkte jag ha.Rund bukett.

    Kul att det vart fart i tråden idag:)

  • mrztigger

    vi tog kort igår på alla borden. de stod allaredan uppställdra så.jag fick då se att det itne är mycket plats. därför vill jag ah stora blommor, då behövs inte så mycket.. gratis e godare så att säga *ler*

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?