• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • mrztigger

    idag skall jag sätta mig ner med korten och börja skriva på alla kuvert. sedan har jag ett bekymmer mindre och kan andas lite lättre och ta itu med nästa problem.

    vad skall ni ge till era tärnor och bestman förövrigt?

  • Juni07

    Jag ska inte ha någon tärna!
    min m2b ska ha bestman men har inte tänkt alls på vad man ska ge honom.

    Min blivnade har varit bestman på två bröllop men han har aldrig fått nåt present, ger alla presenter till sin tärna/bestman??

    Tycker själv att det är fint att ge en present, men ger man den innan eller efter??

  • mrztigger

    det är la olika om man ger lr inte. många köper klänningarna lr kläderna och ger. andra ger ett smycke.
    vi tänkte ge våra ankelsmycken eftersom de skall vara barfota när vi har cermonin.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    hoho*ekar*
    Vart är ni allihop

    Nu har jag/vi *fniss* fixat det mesta,och hör å häppna ALLT verkar klaffa perfekt
    Så skönt,tom bröllopsnatten är bokad.

    Känns nästan som om någonting nu MÅSTE gå åt skogen
    Peppar,peppar......

    Juni07:Jag ska ge min tärna halsband från PILGRIM tror jag,och mannen vet jag inte ännu vad han ger toastmaster(Det är hans äldsta och bästa vän).

  • mrztigger

    jag har äntligen varit och kollat på bygdegården. den var jättefin och vi har bestämt vart vi skall vara under cermonin och var jag skall komma in och allt sånt e klart. det fanns mer saker där som vi kan använda oss av än vad jag trodde.!
    jag har börjat med inbjudningskoret. de skall ut om mindre än en månad så det var p åtiden. fast sen tog limmet slut så d e inte klart ännu.

    jag ska bli en fru...lääängtar:

    skönt att ha så mycket gjort.. vart skall ni vara på bröllopsnatten?

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Det blir ett deluxedubbelrum med bastu och jacuzzi på hotell:REISEN,wiiiiii.

    Så glad:)

    Skönt att ni fått komma dit nu,och visst är det mysigt där.
    På sommare är ju den trädgården oxå helt fantastisk.
    Vad roligt:)
    Jag såg dej på FL,jag är killenkott.

  • mrztigger

    men va lyxigt det låter!! lite avis eftersom vi skall sova hemma. men sen är det vi som skall städa upp bygdegården på sön så..

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Vi funderade på hemma först,bara för att man kanske ändå är såå trött,men sen kände vi att vafasiken klart vi ska på hotell iaf,då kan man ju hämta presenter och det efteråt.
    Mmmm,jag hoppas att det är lyxigt också;)
    Jag är en prinsessa-på-ärten-tjej.Enligt mannen;)
    Så bara det bästa är väl gott nog

    Helt OT,men en gång när vi var i smögen så fick vi ett så hemskt hotellrum(LÄS oranga heltäckningsmattor,bruna tapeter,luddiga överkast och värsta bajsbruna badrummet)Så jag bara vägrade att sova där.ALLA hotell var fullbokade så vi hyrde rum av en jättegullig tant ist.Kan tillägga att vi SLAPP betala för hotellet;)

    USCH:(:(:(:(
    Jag kanske är liiite bortskämd oxå;)

    Mizztigger:Kan ni inte be någon annan städa,det är ju eran bröllopsdag,inte sååå kul att börja med att städa på den:(

    Oj,vilket långt inlägg detta blev nu då:)

  • mrztigger

    har du kollat upp hur rummet ser ut?

    vi har redan bett min famuilj att ta hem dottern så jag får barnvakt. sedan kommer servitriserna sköta köket så det är fint och allt kommer vara något snyggt. vi skall bara dit och skura i stort sett. sen om vi vill så kan vi tom få til lmåndag kväll på oss. så det verkar lungt.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Okej!jag det är ju bättre:)Ni måste ju ha tid för mys oxå;)
    Rummet ser jättefint ut,och verkar poppis enligt hotellpersonalen.

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?