• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    lidam:välkommen!när?var?hur?

  • Juni07

    Åh silvera vilka fina bilder, jag bara älskar din bukett, fast jag vill ha champangefärgade rosor, om det är ok tar jag nog med mig en bild på dig med din bukett när det är dags för mig att beställa

    Skriv gärna och berätta hur det gick och kändes, hoppas Er dag var helt underbar!

    Vi ska också ha Björn Sorkin, kul att se hans bilder vid samma kyrka !

  • mrztigger

    igår satt vi och planerade igen. vi ändrade om bordsplacering, tog bort lite folk, la till ite nytt. imorgon skall jag sätta mig och börja skriva. jag vil gärna skriva de finaste för hand. vi skall nämligen göra egna kort till de som skall på middagen och köpa till de som bara skal komma till cermonin. vi ska skicka ut dom den 13 feb så alla får sina inbjudningar på alla hjärtans dag!

  • Juni07

    Hallå alla haningebrudar, vad tyst det är här....

    Har pratat med församlingen idag och bekräftat datum mm, fick då veta att alla som har datum bokat för vigsel under typ maj och hela sommaren skulle bli "kallade" till 2 tillfällen i april för "vigselgenomgång" tror jag hon kallade det, man kan ställa frågor mm, för tips och förslag på psalmer osv
    kanon tycker jag
    Vet dock inte om det gällde ÖSterhaninge kyrka eller hela församlingen.

  • mrztigger

    jag har tårtproblem.. vet inte va jag skall ha! vi skall ha en tårtställning med 3 armar som går i tripp trapp trull.. vet inte om ni förstår men.. iallafall så skall vi ha 3 tårtor och jag vill gärna ha olika. jag älsakr mousse tårtor men det vill inte sambon ha.

    men å andra sidan vill jag ha klassiska tårtor. men jag vill inte ha marsipan lr sugarpaste, sen eftersom det är sommar svettas ofta grädde och marsipan..

    det här får jag snart migrän av..

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Gyllan:You`ve got mail;)

    mizztigger:Gumman,vill du jag ska mejl namnet till den där tårttanten i kulturhuset?Så kanske ni kan enas.
    Alltså om ni vill ha olika tårtor på dom där ställningarna går ju det bra;)Eller varför inte bakelse-tårta,då får ni ju det ni vill ha oxå:)Man kan ju ha massor med olika bakelser.

  • mrztigger

    fast jag vill juh helst baka själv *ler* vi skall få det så billigt som möjligt. pengakassan är rätt så liten och tom *ler* tack iallafall..

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    men det var just det hon tog bara 30:-/bit:)

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Varför så tyst??
    Ni har väl inte kalla fötter

  • ~Annelie~

    hua.. just nu är allt bara KAOS känns det som... känns som om allt man planerat kan gå åt pipsvängen.. detaljer som gör att allt blir bläääää...

    Nu ska vi planera bröllopsresa och det gör att vi måste tänka om helt å hållet med vår fest.. *grrrr*

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?